  • Data: 2017-07-07 12:30:40
    Temat: Re: OT: Discovery SC - wymiękłem...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ojnlft$kbu$2@node1.news.atman.pl...
    >W dniu 2017-07-06 o 22:08, HF5BS pisze:
    > Temperatury są dobre z kamertonem pojechali, ale discovery

    7000 do spawania? Wolfram wrze przy 5900 około, więc co tam wyżej będzie, to
    odparuje...

    > już dawno zeszło na psy, oglądanie tego to strata czasu.

    Dlatego ja oglądam już nie jako wiedzę, a jedynie inspirację.
    Ja jednak nie chciałbym później zobaczyć na Allegro spawarki, być może nawet
    działającej, która "Spawa błyskawicznie, bo wytwarza temperaturę aż 7000
    stopni", cos jak ogniwa AA 4900 mAh. Albo 5500 -
    http://allegro.pl/mega-ladowarka-z-kablem-4-akumulat
    orki-aa-5500ma-i6747688788.html
    tu mi kaktus ten tego...

    --