eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[Digital Powerbox] większa moc, mniejsze spalanie - potwierdzone!Re: [Digital Powerbox] większa moc, mniejsze spalanie - potwierdzone!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: [Digital Powerbox] większa moc, mniejsze spalanie - potwierdzone!
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <krf3pv$6ja$1@news.task.gda.pl>
    <16ja624muz5lh.1s3zltbkcr94k$.dlg@40tude.net>
    <krf7hb$g55$1@news.task.gda.pl>
    Date: Mon, 8 Jul 2013 23:02:20 +0200
    Message-ID: <1xp3qtc4j0t66$.1bf63l3chnth1.dlg@40tude.net>
    Lines: 50
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.194.235
    X-Trace: 1373317342 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1455 79.184.194.235:59736
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2497712
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 08 Jul 2013 22:30:39 +0200, anacron napisał(a):

    > W dniu 08.07.2013 22:21, Tomasz Pyra pisze:
    >> Pytanie jest dość proste - jakie parametry i w jaki sposób modyfikuje ten
    >> box?
    >
    > Ciśnienie wtrysku tylko i to delikatnie (w granicach dopuszczonych przez
    > producenta). stąd tylko wzrost mocy o 6,8% (jak widać bez szaleństw).

    box to urządzenie elektroniczne, ciśnienie wtrysku to parametr fizyczny.
    Chodzi o to w jaki sposób ten box modyfikuje, który dokładnie parametr i w
    jaki sposób, czy w całym zakresie obrotów i obciążeń, czy w jakiś
    zakresach. itp. itd.


    >
    >> Mógłbyś też pokazać wyniki pomiarów temperatury spalin, lambdy i ciśnienia
    >> w kolektorze dolotowym? Masz je na pewno, bo nie wierzę żebyś pozwolił
    >> grzebać w silniku komuś kto nie wykonał tych podstawowych pomiarów przy
    >> każdej modyfikacji silnika.
    >
    > Leżą na komputerze w warsztacie, nie zgrywałem, ale przy okazji zgram,
    > bo było mierzone.

    No to są bardziej istotne wykresy niż sama moc.

    >
    >> Bo tak po prawdzie to w takim Hyundaiu siedzą całkiem kumaci goście,
    >> których dział marketingu by ozłocił gdyby udało im się zbić zużycie paliwa
    >> o 10% (pomińmy wzrost mocy). Więc tu się warto dobrze zastanowić czy to
    >> takie aby na pewno bez konsekwencji.
    >
    > I zrobili silnik, który łapie laga co jakiś czas i nie potrafią tego
    > usunąć.

    Pytanie czy wszystkie egzemplarze łapią tego laga.
    Bo pewnie nie - kolega jeździ autem z takim silnikiem, nawet go zapytałem
    kiedyś czy spotkał coś takiego i zaprzeczył.
    Co innego jak fabryka wyprodukowała być może wadliwy egzemplarz, a co
    innego projektowanie silnika pod konkretne założenia.

    > Ta tęgie głowy :P Box zrobiony po prawdzie po to, aby tego laga
    > nie łapał w zakresie od 2 tys. w górę. I póki co nie łapie.

    To jest zawsze trochę śliska sprawa - naprawianie auta tuningiem bez
    zdiagnozowania źródłowej przyczyny problemów.

    Natomiast oczywiście możliwość jest jeszcze taka - bez boxa silnik działał
    po prostu nieprawidłowo, zużycia paliwa mogło być wtedy zawyżone.
    Teraz coś się poprawiło i możliwe że już jest ok.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: