-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-66.icpnet
.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
Date: Mon, 21 Sep 2020 07:33:51 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rk9e00$b67$1$Cav@news.chmurka.net>
References: <e...@g...com>
<5f5a3e98$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
<rjdh6p$5d7$1$horizn@news.chmurka.net>
<rjevqn$vvh$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f5b05e2$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
<rjf1h6$1c3$1$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rjmuv8$7mi$3$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rjpk4v$2e6$4$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rk1g22$fql$2$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rk28q1$1f7$1$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rk42nn$h5v$1$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rk554o$dkp$1$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rk5oit$qm2$1$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rk6r12$l5n$1$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: c139-66.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 21 Sep 2020 05:33:52 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c139-66.icpnet.pl:85.221.139.66"; logging-data="11463";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.12.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Language: pl
X-Antivirus-Status: Clean
X-Antivirus: Avast (VPS 200920-6, 20.09.2020), Outbound message
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2685087
[ ukryj nagłówki ]W dniu 20-09-2020 o 12:59, Budzik pisze:
>>> No to jak to mozliwe ze twoje nie nowe auta nie smrodza?
>>
>> Z ostatnich 3, dwa to elektryki....
>>
> No i wszystko jasne.
> Wyobrazxasz sobie zeby w tym momencie elektryki stały się bardzo
> popularne dla ludzi mieszkajacych w miescie?
Tak.
Oczywiście nie z dnia na dzień, czy z roku na rok.
Ale nie tylko o to idzie, tylko też o popularność zbiorkomu dla ludzi
mieszkających w blokach.
Zamiast coraz droższych samochodów spalinowych.
Pomijam to ze znam kilku zawodowo jezdzacych co bys koło ich auta nie
> chciał stanac.
Przecież nic nie mówiłem, że busy są lepsze, wręcz przeciwnie.
>>> Ale to przeciez nic nie da skoro juz teraz producenci nie daja
>>> rady
>>
>> Ale to ich problem.
>> Nie dają rady, niech nie produkują.
>> Albo za każdego jednego smroda, muszą sprzedać jednego elektryka.
>> Będą tańsze i łatwiej dostępne. ;-)
>>
> I ładowane w wiekszosci z pradu z wegla.
To już inny temat, o pisowskich kretynizmach nie będziemy dyskutować w
tym wątku.
A najlepiej w ogóle, bo to temat rzeka, nie mam na to czasu.
>>> Przeciez jest dokładnie odwrotnie - auta sa coraz wieksze i
>>> zamiast przy aktualnym postepie technicznym palic 3 litry na
>>> setke - nadal pala 5-6 w małym aucie miejskim. Prawie kazdy nowy
>>> model tego samego auta jest wiekszy od poprzedniego.
>>
>> j.w.
>> Jak ktoś chce bulić 200 tys za spalinowego kompakta, to jeszcze
>> trochę będzie miał okazję (w tym będzie 100 tys kary za
>> smrodzenie). Do tego to zmierza.
>
> Nie o tym mowiłem.
Ale ja o tym mówię.
To się w ten sposób samo rozwiąże.
> Twoim zdaniem nie miałoby to zadnego znaczenia, gdyby w ciagu ostatnich
> 20 lat wraz ze wzrostem sprawnosci silników srednie spalanie auta
> spadło o 40%?
No ale przecież chcesz ludziom pozwalać na wszystko, więc czemu nie mogą
sobie kupować tak dużych aut jak chcą? ;-)
> Ale chyba nie chcesz postawić troski o ekologię na odpowiedzialnosci
> spoleczenstwa?
Ja nie, ale Ty chcesz, stawiajac na pierwszym miejscu jego wygodnictwo.
> Alez oczywiście ze to twój problem.
> Przeciez zyjesz w swiecie gdzie spaliny innych aut maja wływ na ciebie.
No ale nie mam na to wpływu, na swoje auto mam.
>> To nie jest jakiś wyścig na liczby.
>> Im więcej tym lepiej - i do tego trzeba dążyć.
>>
> Alez oczywiście ze to jest wyscig na liczby.
Nie traktuję życia w ten sposób.
> Obecnie to margines który nie ma znaczenia w kontekscie rozpatrywania
> rynku motoryzacyjnego.
> Zeby miał znaczenie i zebys mogł oddychac czystszym powietrzem,
> musiałoby tych elektryków byc np połowa.
B jak będzie 1/3, to będę oddychał brudniejszym niż teraz, tak? ;-)
Następne wpisy z tego wątku
- 21.09.20 09:39 K
- 21.09.20 13:30 K
- 21.09.20 14:59 Budzik
- 21.09.20 14:59 Budzik
- 21.09.20 15:25 Cavallino
- 21.09.20 18:16 K
- 21.09.20 22:59 Budzik
- 22.09.20 07:25 Cavallino
- 22.09.20 14:59 Budzik
- 22.09.20 15:08 Cavallino
- 22.09.20 18:59 Budzik
- 26.09.20 21:18 Poldek
- 26.09.20 21:21 Poldek
- 26.09.20 21:27 Poldek
- 27.09.20 03:06 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=