  • Data: 2020-09-22 14:59:56
    Temat: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Tu nie chodzi o zaproponowanie aut za 200 tys gołodupcom, tylko o
    > chwyt za mordę jeśli chodzi o smrodzenie czym popadnie.

    Musisz jeszcze przemyslec cel i sposób tych działań.
    bo z jednej strony nie chcesz wyeliminowac tych najbardziej
    smrodzacych, z drugiej strony chcesz drastycznej podwyzki cen aut a z
    trzeciej nie chcesz tych aut proponowac ludziom...

    > Tak.
    > Przed pandemią tak już się zresztą po części zaczynało dziać -
    > pociągi pękały w szwach.

    Jakos niespecjalnie zauwazyłem spadek ilosci samochodów w Poznaniu.

    > I aż tak narzekają?
    > Na co?

    Na to ze jak mieszkasz na Debcu to przewaznie do tramwaju masz blisko
    ale jak mieszkasz w Luboniu to juz robi się niewygodnie.
    W sumie najgorsze jest chyba to jak trzeba sie przesiadac. Jeżeli
    akurat trafisz na miejsce gdzie masz niedaleko do przystanku i twoj
    punkt docelowy masz niedaleko od przyastanku to da sie zyc. Ale jak juz
    sie trzeba przesiasc...
    A teraz wyobraz sobie ogarniecie rannego kieratu autobusem: wstajesz,
    dziecko do babci, autobus przesiadka i tramwaj, potem do pracy tramwaj
    przesiadka autobs... A autem ogarniasz w 40 minut.
    Ja mieszkałem przez lata na swierczewie i dostanie sie do pierwszego
    przystanku to było minimum 10 minut spaceru. Teraz jest lepiej bo przez
    srodek Świerczewa jedzie autobus. Ale ile ilat trzeba było na to
    czekac...
    W pozniejszych latach mieszkałem w miescu skad dostanie sie komunikacja
    do pracy trwało około 1:15.
    Samochodem i rowerem to było około 35minut...

    > Dlatego na smrodzących bezmózgów trzeba bata.

    Dlatego do skomplikowanego problemu potrzeba madrych rozwiazań.
    Biorac pod uwage apetyt władzy na korzystania z bata - daleki jestem od
    proponowania takich rozwiazań skoro sa inne, które moga być mniej
    dokuczliwe i dac podobne rezultaty.

    > Moim zdaniem nie.

    Skoro tak, to wyeliminujmy 10% najwiekszych i najwiecej palących aut.
    Skoro nie ma znaczenia jakie auta eliminujemy to wyeliminujmy te które
    najwiecej spalaja paliwa i zajmuja najwiecej miejsca.

    > Lepiej nie robić nic i pozwalać smrodzić na potęgę.
    > Tak się właśnie u nas dzieje od 20 lat.

    Naprawde taki wniosek wyciagnałes z naszej dyskusji...? Wow...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.