eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacjiRe: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
  • Data: 2020-09-21 15:25:21
    Temat: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 21-09-2020 o 14:59, Budzik pisze:

    >>> Wyobrazxasz sobie zeby w tym momencie elektryki stały się bardzo
    >>> popularne dla ludzi mieszkajacych w miescie?
    >>
    >> Tak.
    >> Oczywiście nie z dnia na dzień, czy z roku na rok.
    >> Ale nie tylko o to idzie, tylko też o popularność zbiorkomu dla
    >> ludzi mieszkających w blokach.
    >> Zamiast coraz droższych samochodów spalinowych.
    >>
    > W 20 lat to ja tez sobie to moge wyobrazic.
    > Tylko co ci daje mysl ze za 20 lat bedzie lepiej?

    Jak nie zaczniesz dokładać cegiełek, to mur nie powstanie nigdy.

    >
    >> Pomijam to ze znam kilku zawodowo jezdzacych co bys koło ich auta
    >> nie
    >>> chciał stanac.
    >>
    >> Przecież nic nie mówiłem, że busy są lepsze, wręcz przeciwnie.
    >>
    > Mowiłes ze ja zawodowo wiec to coś innego.
    > Co w takim razie miałes na mysli?

    Jak przeczytasz na co odpowiedziałeś, to będziesz wiedział.

    >>> Twoim zdaniem nie miałoby to zadnego znaczenia, gdyby w ciagu
    >>> ostatnich 20 lat wraz ze wzrostem sprawnosci silników srednie
    >>> spalanie auta spadło o 40%?
    >>
    >> No ale przecież chcesz ludziom pozwalać na wszystko, więc czemu
    >> nie mogą sobie kupować tak dużych aut jak chcą? ;-)
    >>
    > Emotikon sugeruje ze sie ze mna zgadzasz ale podpuszczasz.
    > Dobrze rozumiem?

    Tak.
    Zresztą też nie bardzo wiem o czym Ty ze mną dyskutujesz....


    > Nie mam zadnych złudzen ze rozwiazania proekologiczne musza być
    > przynajmniej niezbyt mocno upierdliwe zeby miały szanse sie przyjac.
    > Jezeli powiesz ludziom: "won do komunikacji" podczas kiedy ta
    > komunikacja bedzie niewygodna, niedopracowana, zle zorganizowana to nie
    > ma szans zeby ludzie masowo sie przestawili.

    Jak alternatywą będzie wyskok z 200 tys to się zastanowią.
    Ja tam poprawę w zbiorkomach widzę i czasem korzystam.

    > Dlaczego jak zwiedzasz Londyn, Mediolan, Turyn czy nawet Prage to
    > korzystasz z komunikacji miejskiej? Bo jest wygodna.

    Nie gadaj, że w Poznaniu jest aż tak źle.
    Używasz w ogóle?

    >>> Alez oczywiście ze to jest wyscig na liczby.
    >>
    >> Nie traktuję życia w ten sposób.
    >>
    > nie zycia tylko spoleczenstwa.

    Ja tam piszę o swoim podejściu, co do społeczeństwa złudzeń nie mam.

    >>> Obecnie to margines który nie ma znaczenia w kontekscie
    >>> rozpatrywania rynku motoryzacyjnego.
    >>> Zeby miał znaczenie i zebys mogł oddychac czystszym powietrzem,
    >>> musiałoby tych elektryków byc np połowa.
    >>
    >> B jak będzie 1/3, to będę oddychał brudniejszym niż teraz, tak?
    >> ;-)
    >>
    > Niech by i 1/3 była.

    A jak będzie 1/10, to będzie gorzej czy lepiej niż obecnie?
    IMO lepiej, więc dlatego widzę sensu w działaniu w tym kierunku.
    Bez stawiania konkretnych celów w liczbach, za naszego życia będą pewnie
    cały czas oba typy napędów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: