-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 22 Sep 2014 23:42:48 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Diesel szarpie przy 1/4 gazu
References: <541fffd9$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
<lvp9s2$o28$1@node1.news.atman.pl>
<5420469a$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
<54207bf4$0$2237$65785112@news.neostrada.pl>
<54207d17$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>
<lvq3rs$1lr$1@speranza.aioe.org>
In-Reply-To: <lvq3rs$1lr$1@speranza.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <542097d9$0$26839$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1411422169 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 26839 89.77.179.152:51517
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545105
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-09-22 23:18, X-Man pisze:
> jak masz czas to wejdź sobei an forum Fiata i zapytaj czy w twojej
> okolicy nie ma ktoś kabla żebyś mógł pojechać i chociaż błędy odczytać
> mamy 21 wiek i nie wiem co chcesz majstrować na ślepo skoro nie masz
> pojęcia od czego zacząć i zakładam ze składu nowych części żeby
> wymieniać na chybił trafił też nie posiadasz...
Pierwsza sprawa to to czy pali się lampka "MIL" - bo błędy związane z
silnikiem pewnie jakiś "check engine" zapalają.
Jak się nie pali, to pewnie konkretnych błędów nie ma i tu diagnostyka
zaczyna się robić dużo bardziej skomplikowana.
No ale oczywiście warto zacząć od komputera, odczytania błędów,
skasowania ich, wywołania jeszcze raz problemów z szarpaniem i wtedy
odczytania ich ponownie.
Często coś się uda zgadnąć.
Do tego jeśli to silnik z OBD-2, to wystarczy dowolny ELM327 do
odczytania numerów błędów zapisanych w ECU.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=