eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
  • Data: 2019-10-11 18:21:06
    Temat: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 11-10-2019 o 17:51, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Cavallino,
    >
    > Friday, October 11, 2019, 5:38:01 PM, you wrote:
    >
    >>>>>> Ale przyspieszenie wlasnie 60-100 i 80-120 na optymalnym biegu by
    >>>>>> sie przydalo.
    >>>>> Na optymalnym to bez sensu, powinno być na najwyższym.
    >>>>> Optymalny oznacza redukcję - do tego nie służy badanie elastyczności.
    >>>> Ale 60 nie bede jechal na 6-tce ... hm, a moze i bede ...
    >>> Przejedź się Alfą 1.4 trupo-benzina - zdziwisz się przy jakiej
    >>> prędkości żąda 6-tki. A jeszcze bardziej się zdziwisz, jak depniesz
    >>> gaz na tej 6-tce a tu No Va. Pomimo rzekomo 170 KM.
    >> 170 to na ma pewnie przy 6 tys.
    >> Ile się kręci przy 60 km/h na najwyższym biegu, 1000 czy 1500 obr?
    >> Więc siłą rzeczy masz co najwyżej 1/5 z tych koników wtedy.....
    >
    > Zapominasz, że przy niskich obrotach turbina się nie kręci... Podziel
    > to jeszcze przez 2 co najmniej.

    No nie wiem, benzyniaki też mają maks. momenty już od 2200, więc nawet
    jak nie dmucha z całą mocą, to przy 1500 coś tam powinna już dawać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: