-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c136-105.icpne
t.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
Date: Fri, 11 Oct 2019 18:21:06 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <qnqa5g$88d$2$Cav@news.chmurka.net>
References: <5d978848$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <qn89es$c3o$1@dont-email.me>
<5d97b3e4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9b8f88$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9ba0f1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9ba54b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9c0f21$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9c25c9$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9d6679$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9e0ba5$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9e0ebd$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9ef659$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9f075b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<qnns8k$vqh$1$Cav@news.chmurka.net>
<5da03f39$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
<3642048792$20191011172841@squadack.com>
<qnq7kn$75q$1$Cav@news.chmurka.net>
<7597888438$20191011175105@squadack.com>
NNTP-Posting-Host: c136-105.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 11 Oct 2019 16:21:04 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c136-105.icpnet.pl:85.221.136.105";
logging-data="8461"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.0
X-Antivirus-Status: Clean
X-Antivirus: Avast (VPS 191010-0, 10.10.2019), Outbound message
In-Reply-To: <7597888438$20191011175105@squadack.com>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663683
[ ukryj nagłówki ]W dniu 11-10-2019 o 17:51, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello Cavallino,
>
> Friday, October 11, 2019, 5:38:01 PM, you wrote:
>
>>>>>> Ale przyspieszenie wlasnie 60-100 i 80-120 na optymalnym biegu by
>>>>>> sie przydalo.
>>>>> Na optymalnym to bez sensu, powinno być na najwyższym.
>>>>> Optymalny oznacza redukcję - do tego nie służy badanie elastyczności.
>>>> Ale 60 nie bede jechal na 6-tce ... hm, a moze i bede ...
>>> Przejedź się Alfą 1.4 trupo-benzina - zdziwisz się przy jakiej
>>> prędkości żąda 6-tki. A jeszcze bardziej się zdziwisz, jak depniesz
>>> gaz na tej 6-tce a tu No Va. Pomimo rzekomo 170 KM.
>> 170 to na ma pewnie przy 6 tys.
>> Ile się kręci przy 60 km/h na najwyższym biegu, 1000 czy 1500 obr?
>> Więc siłą rzeczy masz co najwyżej 1/5 z tych koników wtedy.....
>
> Zapominasz, że przy niskich obrotach turbina się nie kręci... Podziel
> to jeszcze przez 2 co najmniej.
No nie wiem, benzyniaki też mają maks. momenty już od 2200, więc nawet
jak nie dmucha z całą mocą, to przy 1500 coś tam powinna już dawać.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.19 18:26 RoMan Mandziejewicz
- 11.10.19 20:33 t-1
- 12.10.19 11:26 Myjk
- 12.10.19 12:19 Mateusz Viste
- 12.10.19 18:04 J.F.
- 12.10.19 18:12 J.F.
- 12.10.19 19:07 RoMan Mandziejewicz
- 12.10.19 19:19 J.F.
- 12.10.19 19:31 TomN
- 12.10.19 21:38 kk
- 12.10.19 22:07 J.F.
- 12.10.19 22:22 RoMan Mandziejewicz
- 12.10.19 22:24 RoMan Mandziejewicz
- 12.10.19 22:25 RoMan Mandziejewicz
- 12.10.19 23:31 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=