eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5d978848$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <c...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <a...@g...com>
    From: Czarek <c...@n...fm>
    Date: Sun, 6 Oct 2019 21:43:23 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.1.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 50
    Message-ID: <5d9a43d9$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.230.0.170
    X-Trace: 1570391001 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 510 89.230.0.170:63945
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663411
    [ ukryj nagłówki ]



    W dniu 05.10.2019 o 23:28, s...@g...com pisze:
    > W dniu sobota, 5 października 2019 00:00:12 UTC-5 użytkownik Budzik napisał:
    >> Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...
    >>
    >>>> Mazda 6 choć ta rdzewieje już na taśmie produkcyjnej,
    >>>
    >>> Bez przesady, moja się trzymała dobrze przez 8 lat od wyjazdu z
    >>> salonu, potem dopiero ją zaczęło jeść. Ostatnie 3 lata jeździłem
    >>> interwały po 2-3km dwa razy dziennie, raz w tygodniu trochę dalej i
    >>> mimo DPFu na pokładzie nie było żadnych problemów. Inna sprawa że
    >>> jam uzależniony od ogrzewania postojowego, zawsze przed jazdą sobie
    >>> odpalałem żeby do lodówki nie wsiadać -- więc silnik był zagrzany.
    >>>
    >> Z tym rozgrzewaniem diesla to tez roznie. Przykładowo 2.3 w renault
    >> master rozgrzewa sie 2x szybciej niz ducato 2,3 które do złapania
    >> temeperatury roboczej potrzebuje ponad 10km jazdy...
    >>
    >> Ale to ogrzewanie postojowe rozgrzewajace silnik to nie rozumiem - co to
    >> za technologia?
    >>
    >
    > Sie ludzie rozpisali o webasto ktore zazwyczaj jednak silnika nie grzeje.


    To ty tak uważasz bo dla Ciebie webasto to tylko ogrzewanie powietrzne
    przestrzeni ładunkowej/kabiny a są też urządzenia "mokre" które są
    montowane w wielu popularnych samochodach i to nie tylko dostawczych i
    ciężarowych. W swoim samochodzie osobowym mam urządzenie uruchamiane na
    trzy sposoby: ręcznie, zegarem o zaprogramowanym czasie lub z pilota.
    Uruchomione dziś wcześnie rano na około 6-7 minut przy temperaturze
    powietrza około 5 st, dało temperaturę silnika około 60 st a w kabinie
    było za ciepło i musiałem ją przewietrzyć.
    Moc 5,4 kW.

    https://www.eberspaecher.pl/produkty/ogrzewania-spal
    inowe/portfolio-produktow/wodne-uklady-ogrzewania.ht
    ml



    >
    > W kanadzie uzywa sie dwu rozwiazan:
    > Grzalka w bloku silnika (jakies 300-400W) koszt na poziomie 150-300pln przy
    zakupie.
    > Albo po prostu uruchomienie silnika zdalnie. Klika sie na pilocie i auto sie samo
    uruchomi i zagrzeje. Ale zazwyczaj zeby to dzialalo to grzalke w silniku trza.
    >



    --
    Czarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: