    From: "m" <...@n...pq>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dialog i tracone połączenie (adsl) - trochę OT
    Date: Thu, 18 Mar 2010 13:15:19 +0100

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    news:hnp58q$abc$1@news.dialog.net.pl...
    > Stracił się ADSL (o czym lojalnie diodką informuje, nie pierwszy raz

    Na jak dugo ?
    U mnie podobny problem (z orange freedom 1Mb) jest notoryczny. ADSL traci
    się codziennie na kilka minut. Sam wraca po paru minutach lub po wyłączeniu
    i załączeniu routera.
    Internet traci sie znacznie częściej, mimo, że dioda ADSL na routerze
    świeci. Traci się zawsze gdy jest rozmowa przez telefon.
    "Pomoc techniczna"? Strata czasu. Miglance techniczni, którzy byli na
    miejscu stwierdzili, zę mam za daleko do centrali i tak się będzie dziać.
    Wieczorem prędkość internetu maleje. Za duzo ludzi przy komputerach ?