  • Data: 2009-02-05 09:07:05
    Temat: Re: Demony predkosci
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć wszystkim

    Paweł W. napisał(a):

    > O rany, chodzi o to, że w przeciwieństwie do dwóch pierwszych, Canon G10
    > ma bardzo dużą GO :)

    I to też problem. Czasem trochę mniejsza GO jest przydatna - nie tyle
    dla celów artystycznych, tylko żeby nieunikniony bałagan za plecami
    obiektu aż tak nie gryzł.
    Tak, wiem. Prędzej doczekam się kieszonkowo ultraszybkiego aparatu, niż
    kieszonkowego który rozmywa tło bez brudnych sztuczek.

    > Porównywałem na kalkulatorze GO - z 3 metrów przy tej samej przysłonie i
    > ekwiwalencie ogniskowych w G10 otrzymujesz 3x większą GO niż w Nikonie
    > D60 (generalnie w APS-C).

    Z 3 metrów? Brykające koty robi się z jednego metra.

    [...]
    > Po co ci AF w G10? ;)

    http://www.imaging-resource.com/PRODS/G10/G10A6.HTM

    Shutter Response (Lag Time)