  • Data: 2009-02-05 09:31:04
    Temat: Re: Demony predkosci
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Feb., 09:51, Jan Rudziński <j...@a...net> wrote:
    > Cześć wszystkim

    > [...]
    >
    > A przeczytałeś początek wątku? Wyraźnie zacytowałem pomiary, z których
    > wynika, że...

    > ...nie jest równie szybka.
    >
    > --
    > Pozdrowienia
    > Janek (sygnaturka zastępcza)

    to zalezy tez z ktorym obiektywem.
    generalnie o ile w poprzedniej generacji aparatow z detekcja kontrastu
    wyczuwalo sie wyrazniej wolniejsza prace niz detekcja fazy (ponizej
    zatrzezenie ) to w g1 tego nie wyczuwasz. obraz jest ostry " prawie
    natychmiast"

    i obiecane zastrzezenie:
    w sumie moja hybrydka z detekcja kontrastu dla ekw 420 mm nie ostrzy
    wolniej niz c50 d z obiektywem 400 mm.
    zwyczajnie droga jaka musza pokonac mechanizmy tak duzego obiektywu
    jest na tyle dluga iz mimo szybkiej detekcji fazy , operacja
    przestawienia optyki jest na tyle powolna, ze ona decyduje o
    szybkosci calego procesu ostrzenia , a ten dla aparatu z mniejsza
    matryca ( czytaj i mniejszymi wymiarami obiektywu) trwa w sumie
    krocej.

    XXX