  • Data: 2010-02-26 23:20:40
    Temat: Re: Demontaż czujnika ABS
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra pisze:

    > Jak odwrócony to nie ma problemu - ten czujnik i tak nie wie w którą
    > stronę kręci się koło, a chodzi tylko o test, sprawdzenie czy w ogóle
    > rejestruje jakieś impulsy.

    Jest problem, odleglosc bedzie zla i jest duza szansa na to, ze nie
    bedzie dzialal.

    > Z Fiata ściąga się dość łatwo na prasie po wyciągnięciu całej zwrotnicy
    > z samochodu.
    > W każdym razie wtedy jest dość prosto i wszystko się ciągnie idealnie
    > osiowo to i chyba większa szansa że się elementy nie rozlecą.

    Fiat, vw nie ma znaczenia, maja te same lozyska w zasadzie.
    Samo lozysko ze zwrotnicy wycisniesz bez problemu (czujnik bedzie
    przeszkadzal i trzeba bedzie go wyjac :> ), ale juz z piasty z frezem na
    przegub to w calosci nie sciagniesz, wewnetrzna czesc lozyska zostanie
    na piascie (jedna polowa). Sciagnac ta polowke bez specjalnego sciagacza
    nie jest latwo, no i potem trzeba to lozysko zlozyc do kupy, ale
    uszczelnienie juz nie bedzie trzymalo jak w nowym :/ Dlatego nie warto w
    to sie bawic.

    > Natomiast wyobrażam sobie taką konstrukcję gdzie podwójne łożysko się po
    > prostu będzie rozsypywać przy wyciąganiu, tyle że poskładanie tego do
    > kupy też pewnie nie jest niemożliwe.

    Tu jest mozliwe poskladanie, ale to juz zahacza o druciarstwo.

    --
    Karolek