-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.new
shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Demontaż czujnika ABS
Date: Thu, 25 Feb 2010 22:39:01 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 27
Message-ID: <hm6qqe$qq6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hm6jb3$1bl$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: ajr105.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1267134094 27462 83.25.251.105 (25 Feb 2010
21:41:34 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Feb 2010 21:41:34 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hm6jb3$1bl$1@news.onet.pl>
X-Original-Bytes: 2256
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2258992
[ ukryj nagłówki ]Sawa pisze:
> Serwis zaproponował demontaż wszystkiego i wymianę najpierw czujnika (370zł)
> potem łożyska (660zł zamiennik 330zł), powiedzieli że nie są w stanie
> zdemontować czujnika bez jego zniszczenia, twierdzą że w 4 letnim aucie jest
> on już tak zapieczony że można go tylko wykruszyć i wstawić nowy.
Bardzo dziwne że nie zaproponowali wymiany całego układu hamulcowego.
> Nie chciał bym aby się okazało że czujnik był dobry a walnięte łożysko
> (luzów brak) bo byłbym stratny, tu pojawiają się pytania:
> Czy są jakieś sztuczki kruczki aby go wyjąć w całości?
> Jeżeli już udało by się go zdemontować jak sprawdzić jego działanie? (mam
> dobrego elektronika jak by wiedział co ma sprawdzić...)
Po pierwsze sprawdzić opór elektryczny czujnika (porównując go z
czujnikiem sprawnym w drugim kole) - być może urwał się przewód.
Jeżeli opór jest ok, to kolejną sprawą będzie oglądanie na oscyloskopie
odczytu z obu czujników i porównanie ich przy kręceniu kołami.
Na tym etapie jeszcze należy sprawdzić odległość między czujnikiem a tą
"tarką" z której czyta impulsy.
Wyjęcie czujnika jeżeli faktycznie jest zapieczony, to może warto
wymontować całą zwrotnicę, zanurzyć to w penetratorze, grzać, stukać,
ruszać i w końcu odkręcisz.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.02.10 22:47 DoQ
- 26.02.10 00:30 Arbiter
- 26.02.10 00:29 Adam Płaszczyca
- 26.02.10 00:54 Tomasz Pyra
- 26.02.10 02:21 P_ablo
- 26.02.10 09:53 DoQ
- 26.02.10 14:46 Karolek
- 26.02.10 14:53 Karolek
- 26.02.10 14:51 Karolek
- 26.02.10 14:54 Karolek
- 26.02.10 15:18 DoQ
- 26.02.10 16:20 P_ablo
- 26.02.10 17:10 Karolek
- 26.02.10 18:03 Tomasz Pyra
- 26.02.10 18:19 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A