eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDell - bateria a gwarancja › Re: Dell - bateria a gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dell - bateria a gwarancja
    Date: Sun, 10 Jul 2011 12:26:12 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 37
    Message-ID: <20110710122612.529eb253@babcia-workstation>
    References: <iv9rbt$sde$1@news.onet.pl> <1...@k...prv>
    <20110709200537.598afc12@babcia-workstation>
    <4e18aeb1$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.152.74
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1310293568 10798 217.153.152.74 (10 Jul 2011 10:26:08
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Jul 2011 10:26:08 GMT
    X-Newsreader: Claws Mail 3.7.2 (GTK+ 2.18.3; x86_64-pc-linux-gnu)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1196947
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2011-07-09, o godz. 21:40:31
    BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał(a):

    > Dell to nie HP :P

    Tu się oczywiście zgodzę ;-)

    > Technik ma to co potrzeba a nawet więcej. Sprzęt, który jest
    > zgłoszony Dellowi, że jest w Polsce użytkowany, to po takim
    > zgłoszeniu części zapasowe w ciągu miesiąca są w magazynie Della. A
    > jak są w magazynie Della, to w gwarancji się wyrabiają.

    No patrz. Ostatni przypadek jaki miałem w kwietniu z jedną maszyną jaką
    mam w Lublinie i okazało się że jednak się nie wyrabiają. Radzę
    naprawdę przeczytać umowę - jest tam fajny kruczek. Gdy okazuje się że
    technik nie ma potrzebnej części to zamawia ją telefonicznie. Przy czym
    czas NBD zaczyna się wtedy liczyć od czasu gdy odbierze część zamienną
    z magazynu. Nie mówiąc już o tym że zgłoszenie gwarancji NBD musi być
    dokonane do 17.00 bo inaczej robi się NNBD ;-)

    > Odnośnie wymiany dysku, to na infolinii Della pytają się, czy
    > potrafisz zrobić to sam, czy technik ma przyjechać, w HP nie pytają,
    > tylko wysyłają dysk.

    Ciekawe bo mi HP wymieniło w paru sztukach. Problemem za to było to że
    nowy dysk nie ma systemu a zdarzyło mi się że jedna sztuka miała dysk
    nie działający fabrycznie i nie dało rady zrobić dysków recovery do
    reintalacji. Okazało się że HP nie przewiduje takiej awarii i mam
    komputer z licencją na system którego nie mogę zainstalować a za
    dyski instalacyjne mam dopłacić. Nie chciało mi się z nimi procesować -
    zrobiłem instalkę z innego komputera o identycznej konfiguracji.

    Mniej więcej rok temu po zgłoszeniu padu dysk przyjechał kurierem
    zwykłym i pan był zdziwiony jak pytałem o montaż. Gwarancja NBD.

    Zdrówko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: