  • Data: 2011-07-11 16:04:47
    Temat: Re: Dell - bateria a gwarancja
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-09 21:40, BQB pisze:
    > Dell to nie HP :P
    > Technik ma to co potrzeba a nawet więcej. Sprzęt, który jest zgłoszony
    > Dellowi, że jest w Polsce użytkowany, to po takim zgłoszeniu części
    > zapasowe w ciągu miesiąca są w magazynie Della. A jak są w magazynie
    > Della, to w gwarancji się wyrabiają.
    > Odnośnie wymiany dysku, to na infolinii Della pytają się, czy potrafisz
    > zrobić to sam, czy technik ma przyjechać, w HP nie pytają, tylko
    > wysyłają dysk.

    No jeśli chodzi o Dalla to na serwis nie narzekam. Zgłaszałem dwie
    sztuki od nas z firmy, umówiłem się na drugi dzień i gość był. Wymienił
    matrycę i w drugim zasilacz. W jednym dodatkowo klawiaturę bo miał przy
    sobie:) Wcześniej nie mówiłem o klawiaturze bo, aż tak uszkodzona nie
    była. Wyszło przy naprawie matrycy.
    Serwisant przyjechał z Gliwic na północ polski.

    Ale przy umowach zawieranych przed duże firmy tak jest, kumpel ma Della
    prywatnie i moich zachwytów nad serwisem jakoś nie podziela:))