-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Dell - bateria a gwarancja
Date: Sat, 9 Jul 2011 20:05:37 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 26
Message-ID: <20110709200537.598afc12@babcia-workstation>
References: <iv9rbt$sde$1@news.onet.pl> <1...@k...prv>
NNTP-Posting-Host: 217.153.152.74
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1310234734 81176 217.153.152.74 (9 Jul 2011 18:05:34 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 9 Jul 2011 18:05:34 GMT
X-Newsreader: Claws Mail 3.7.2 (GTK+ 2.18.3; x86_64-pc-linux-gnu)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1196933
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2011-07-09, o godz. 18:26:38
Michal Kawecki <k...@o...px> napisał(a):
> Jedno czego Dellowi nie sposób odmówić to poziomu usług serwisowych
> NBD. Do nas technik przyjeżdża wyposażony w nową matrycę, ramkę,
> zawiasy, obudowę, klawiaturę, płytę główną itd. w zależności od
> charakteru zgłoszonego telefonicznie problemu. Oni się nie bawią w
> tygodnie leżakowania sprzętu w serwisie...
Fajne... Tylko że podobnie jak w HP nie zawsze prawdziwe bo np. okazuje
się że części która uległa uszkodzeniu technik nie ma ze sobą i
przyjeżdża z nią jeszcze następnego dnia i masz NNBD. ;-) Jak masz
pecha to w i zgłosisz awarię w czwartek to NNBD wypada w poniedziałek i
4 dni sprzęt leży. Albo okazuje się że część jest niedostępna w Polsce
i z NBD robi się dni kilka. Przy popularnym sprzęcie nie ma zwykle
problemu ale jednak zdarza się. Serwis po przyciśnięciu deklaruje że NBD
to jest czas w którym naprawiają np. 80% zgłoszeń z wykupioną taką
gwarancją i że jest to deklarowany czas naprawy a nie czas w jakim 100%
napraw zostanie zrobiona. Albo okazuje się że w przypadku padu dysku
czy pamięci że przyjeżdża część kurierem ale wymianę musisz zrobić sam.
Dla mnie to nie problem ale wielu użytkowników nie umie tego zrobić albo
nie ma nawet wkrętaka by klapkę dysku odkręcić. Radzę przeczytać umowę
NBD co ona tak naprawdę gwarantuje ;-)
Zdrówko
Następne wpisy z tego wątku
- 09.07.11 19:40 BQB
- 10.07.11 10:26 Maciek "Babcia" Dobosz
- 10.07.11 13:44 Eneuel Leszek Ciszewski
- 10.07.11 14:39 Adam
- 10.07.11 14:50 Eneuel Leszek Ciszewski
- 10.07.11 15:18 Rafał Łukawski
- 10.07.11 17:15 Eneuel Leszek Ciszewski
- 10.07.11 17:22 rs
- 10.07.11 17:27 Rafał Łukawski
- 10.07.11 22:27 Fox Mulder
- 10.07.11 22:21 Eneuel Leszek Ciszewski
- 11.07.11 04:59 Rafał Łukawski
- 11.07.11 13:38 Eneuel Leszek Ciszewski
- 11.07.11 14:41 Rafał
- 11.07.11 14:58 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- Tani laptop z Carrefoura
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- Urządzenie 2 w 1 - discman i zewnętrzny napęd CD/DVD
- Responsywność
- Ciekawostka
- jak ściemnić laptop
- Laptop 7" mocniejszy niż eeepc
- Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Re: Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Miernik szybkości netu
- Wymiana SIM Aero2
- Restart PC-ta
- Sila sygnalu routera
- Wiewiórki, szczury i myszy...
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem