eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDell Vostro 3350 po wymianie płytyRe: Dell Vostro 3350 po wymianie płyty
  • X-Received: by 10.49.71.169 with SMTP id w9mr321669qeu.7.1361572868625; Fri, 22 Feb
    2013 14:41:08 -0800 (PST)
    MIME-Version: 1.0
    X-Received: by 10.49.71.169 with SMTP id w9mr321669qeu.7.1361572868625; Fri, 22 Feb
    2013 14:41:08 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!dd2no2321987qab.0!news-out.g
    oogle.com!t2ni671qaj.0!nntp.google.com!dd2no2321977qab.0!postnews.google.com!cd
    3g2000vbb.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Fri, 22 Feb 2013 14:41:08 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: cd3g2000vbb.googlegroups.com; posting-host=31.174.168.60;
    posting-account=tlzVDQoAAAA_whj-zDZyfkHv7KxTcAra
    NNTP-Posting-Host: 31.174.168.60
    References: <a...@o...googlegroups.com>
    <kg3k7q$22p$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <2...@n...googlegroups.com>
    <0...@n...googlegroups.com>
    <kg4fl5$nj3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <kg4fos$nj3$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <9...@r...googlegroups.com>
    <b...@f...googlegroups.com>
    <kg753u$uhg$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:19.0) Gecko/20100101
    Firefox/19.0,gzip(gfe)
    Message-ID: <3...@c...googlegroups.com>
    Subject: Re: Dell Vostro 3350 po wymianie płyty
    From: neo <d...@y...pl>
    Injection-Date: Fri, 22 Feb 2013 22:41:08 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1223234
    [ ukryj nagłówki ]

    On 22 Lut, 08:00, K <a...@...c> wrote:
    > W dniu 21-02-2013 23:07, neo pisze:
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    > > neo wrote:
    > >> K wrote:
    > >>> W dniu 21-02-2013 07:42, K pisze:
    >
    > >>>> odpal jakiegos live linuxa z pena albo cd i zobacz co sie bedzie dzialo.
    > >>>> jak wszystko ok, to albo pytaj na grupach dot. windows, albo nie trac
    > >>>> czasu i sprobuj zrobic recovery lub jesli nie ma, to zainstaluj recznie.
    >
    > >>> jest jeszce opcja wejscia na strone della i pociagniecie wszystkich
    > >>> sterownikow dot. chipsetu i grafiki.
    >
    > >> Aktywowa em wind , poci gn em stery, dalej zima. Dzwonili do mnie z
    > >> Della, eby w a nie eby poci gn stery i e oni nic do tego nie
    > >> wi cej nie maj .
    >
    > >> Linuxa kompletnie nie znam, recovery nie zrobi bo by format przed
    > >> instalacj . Pewnie le pojecha em z tymi sterami. Mam je st d:
    >
    > 1. linuxa nie musisz instalowac nie ma tu nic do znania sie, poprostu
    > odpalasz z cd i sam ci startuje do trybu okienkowego
    >
    > 2. kto zrobil ten format ze pozbawic cie partycji recovery?
    >
    > 3. laski nie robia, sprzet nie dziala. oddaj go w ramach niezgodnosci z
    > umowa, a nie z gwarancji.

    1. słyszałem, że do linuxa trzeba specjalnych kompetencji i że tylko
    profesjonaliści z niego korzystają

    2. ja robiłem format :( partolstwo to moja specjalność, czekam aż
    będzie taki kierunek na UW

    3. no pewnie, ale nie mam czasu na wszystkie formalności :(

    Dzisiaj byłem cały dzień zabiegany, coś po południu dłubałem, ale nie
    wychodziło. Dzwonię do Della:

    Neo: Dzień dobry, nr serwisowy xxx
    Dell1: Dzień dobry, w czym mogę pomóc
    n: wczoraj była wymiana płyty głównej, ale monitor państwa monitor się
    nie uruchomił, zewnętrzny i owszem działa
    d1: no i co z tego? oglądaj se pan na zewnętrznym (tego nie
    powiedział, ale mało brakowało :D
    n: jak to co? nie działa :( technik della rozłożył ręce i poszedł :
    ( technik della nie wie?
    d1: nie wie bo nie musi. i co dalej?
    n: panie, naoglądałeś się pan Bavis and Butthead do America, czy co?
    komputer nie działa!
    d1: dobra, ale co my mamy do tego? wymiana płyty była? była!
    n: może płyta jest niesprawna?
    d1: panie, sprawna, nie wciskaj pan kitu! tak? nie umiesz się pan
    obsłużyć na komputerze!
    n: może i tak, ale jeżeli państwa technik rozłożył ręce to ja mam
    wiedzieć?
    d1: tak! to pana biznes! my wzięliśmy kasę i wysłaliśmy raz gościa dla
    picu i to by było na tyle!
    n: bezczelność, gdybym miał soniego technik by mi pomógł
    d1: to było se kupić soniego, jeszcze coś?
    n: nic, zapomniałem, trza było napisać dell-polaco, to bym nie
    kupił :D

    dryń raz jeszcze na infolinię w nadziei, że będzie ktoś mądrzejszy

    n: dd, nr xxx
    d2: dd, how can I help you?
    n: wczoraj była wymiana płyty głównej, nie uruchomił się monitor,
    technik to zapisał i obiecał jeszcze jedną wizytę, ale poprosił, żebym
    zgłosił zapotrzebowanie oficjalnie przez infolinię ( he he ;D ;D ;D )
    na zewnętrzym monitorze działa na delowski nie, i nie rozponaje
    jednego urządzenia nawet nie wiadomo co to za urządzenie.
    d2: tak, oczywiście, w poniedziałek wysyłamy technika i skonfiguruje
    panu komputer, pański nr zamówienia to...

    I to było na tyle w temacie na piątek wieczór. Dzisiaj byłem umówiony
    z typem i musiałem zabrać kompa, ale nie mogłem, gość przyniósł
    swojego starego i po 20 minutach padła mu bateria :(

    Zdarzyło się moim znajomym ostatnio, że kupili modem i nie mogli go
    zainstalować, okazało się, że był padnięty.

    Wszystko rozumiem, wszystko rozumiem, tak to jest :D

    n.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: