  • Data: 2010-04-11 09:48:59
    Temat: Re: Dell U2410 czy coś innego? (znowu pytanie o monitor)
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 Apr 2010 20:13:25 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Można przyjąć, że ok. "50W energooszczęsnych" na stanowisko
    > z komputerem, od lampy do monitora jest 180 cm ("po skosie",
    > od "żarówki" do krawędzi monitora, jarznik lamp nie jest
    > osłonięty).
    > Może słabo, ale nie siedzę po ciemnicy ;)

    Mam podobnie - 2x23W energooszczędnych świetlówek 1,5 od komputera
    i białej ściany za nim (cały pokój jest biały). I mam wrażenie że jest
    ciemno.

    > I już kiedyś usiłowałem to wytłumaczyć - też nie spotkałem
    > się ze zrozumieniem.

    Rozumiem problem, ale to właśnie jest kwestia profili, a nie tła
    w edytorze - to by było tylko obejście jego problemu.
    Ja akurat nie jestem maniakiem kalibracji i używam Gamma Panel który
    ma odpowiednie skróty - pstryk i mam szaro, pstryk i mam jasno.

    Poza tym korzystanie z tego że LCD ma wysoką jasność jest dobre
    jeżeli zakładasz, że to będzie jedyne medium do pokazywania
    swoich fotografii.

    Pozdrawiam,
    Henry