  • Data: 2010-04-09 10:25:24
    Temat: Re: Dell U2410 czy coś innego? (znowu pytanie o monitor)
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-09 12:03, de Fresz pisze:
    > Ale w kwocie do ~2k zł cieżko znaleźć lepszą 24".
    > Aaaa, no i oczywiście da się na nim pracować z kolorem, ale to albo dla
    > nie bardzo wymagających, albo dla tych, którym niedskonałości
    > wyświetlania nie przeszkadzają w pracy, bo więdzą na co i jak patrzeć.

    Jak dla mnie to pierwsze zdanie kluczowe. Świeżo po zakupie miałem
    wątpliwości czy dobrze zrobiłem. Z czasem dotarło do mnie, że monitor
    spełnia większość moich oczekiwań a za lepszy Eizo czy NEC musiałbym dać
    2 razy więcej. Bije na głowę pod każdym względem te z matrycą TN a póki
    co na monitor za 3,5k zł czy więcej szkoda mi pieniędzy. To oczywiście
    zależy od docelowego zastosowania. Dla mnie DELL jest ok.

    Co do HP tu u nas firmie też jeden z monitorów był wymieniany krótko po
    zakupie. Trochę to zniechęca. Właśnie przestałem żałować, że nie
    czekałem na HP LP2475W :)

    Sebastian