  • Data: 2010-04-09 19:48:26
    Temat: Re: Dell U2410 czy coś innego? (znowu pytanie o monitor)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Apr 2010, mulczas wrote:

    > Nie wiem też, co dla mnie może oznaczać "zbyt jasny" Dell

    Siedzę przy U2410 właśnie, jasność 25%, kontrast 25% i jest OK.
    Mam na myśli "pracę tekstową" :)
    Nieskalibrowany (chwilowo), na teście "rzeznik_LCDuf" przebarwienia
    jak dla mnie ujdą (przy ustawieniach j.w.), do czystej szarości
    trochę (?) po prawdzie brakuje.
    Dla wyjaśnienia: dłuższy czas miałem MVA który nie miał "lampowej"
    regulacji jasności (a tylko samą matrycą), więc mogę być mało
    wymagający :>
    Ale nie, ani na TN ani na 22" ani na x1080 bym nie zamienił.
    "Bo tak <TUP>" (w roli opinii ;))

    I tezę że "za 4 kzł można mieć znacznie lepszy monitor" też sobie
    przemyślałem (kilka razy). Nie wątpię, że jest prawdziwa.

    > Dziękuję wszystkim, którzy tu dotarli, bo jak widzę tekstu wyszło sporo
    > więcej, niż mi się na początku zdawało :) Poratujecie jakoś?

    Jak napiszę, ze *dla mnie* brakuje mu możliwości pracy 120Hz
    oraz ustawienia predefiniowanych ustawień użyszkodnika, aby móc
    sobie przełączać jednym przyciskiem "ciemno i kolory mało ważne"
    na "może i za jasno" to ujdzie w tłumie? ;)
    (120 Hz - chodzi oczywiscie o obraz stereo, a przełączania
    o którym mówię mi rzeczywiście *BRAKUJE* - przestawianie jest
    uciążliwe)

    pzdr, Gotfryd