  • Data: 2016-06-15 21:35:19
    Temat: Re: Dekadowa drabinka rezystorowa
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-06-15 10:35, Piotr Wyderski wrote:
    > No ale dla użytkownika nie ma znaczenia, czego tam w środku
    > Chińczyk nawsadzał.

    Dla osoby kupującej w celu wydłubania drabinki - może to być istotne.

    > Pokazuje z akceptowalną dokładnością albo
    > nie pokazuje. Moje pokazują.

    Moje też (prawie). Ale drabinki nie wyjmę bojej tam w zasadzie nie ma.

    > Ale właściwie w czym problem?

    W wyjmowaniu szitu z szitowych mierników. Nie nadaje się on w zasadzie
    do nawet amatorskich konstrukcji. Dalej szukam czegoś za 20zł gdzie jest
    faktycznie drabinka zrobiona w postaci jednego elementu. Na razie nie
    znalazłem. A chińczycy o dziwo nie produkują. Nie wiem czy nie czas aby
    samemu zacząc sprzedawać zestawy rezystorów, od razu 0.2%.

    > Sądzę, że Chińczyk sprzedaje dokładnie takie, jakie klienci chcą
    > kupić. Chcą kupić 5%, to się im nadrukuje złoty pasek. A że innych
    > niż 1% już nie potrafi robić...

    Mam tu troche chińskich 10% i mają rozrzut nawet troche powyżej 10%. W
    dodatku kilka sztuk nie przewodzi w ogóle :D