  • Data: 2016-06-16 18:17:11
    Temat: Re: Dekadowa drabinka rezystorowa
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-15 o 20:37, J.F. pisze:
> [...]
    nicowe.php
    >>> http://www.labimed.com.pl/index2.php?id_dzialu=92&id
    _firmy=53

    pieciowe/testec/

    > Tak swoja droga - spojrzcie na to
    >
    > http://www.merazet.pl/produkt/sonda_wysokiego_napiec
    ia_hvp40m__40kvdc_600mohm__wskazanie_analogowe_.php

    > 40kV, 600 Mohm ... i wskazowkowy miernik.
    Mam podobną, przy 30kV płynie strasznie, myslałem że to zasilacz
    uszkodzony a okazało się że to te oporniki się grzeją i tak płyną,
    zaczynało się tak powyżej 12KV. Potem mierzyłem tylko krótkimi skokami
    i długą przerw a i wtedy pomiary były stabilne.

    > Wychodzi 67uA ... taki delikatny mierniczek, czy wzmacniacz ?
    Podobno były ustroje nawet na 10uA ale ja takich nie spotkałem.

    > Choc w sumie ... to tylko 15kohm/V, Lavo3 mial 20k ...
    Czyli miał 50uA, mógł bez trudu mierzyć.

    --
    Pozdr

    Janusz_K