  • Data: 2016-06-15 10:35:54
    Temat: Re: Dekadowa drabinka rezystorowa
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały wrote:

    > Wszystkie 6 otwierałem. W środku burdel mimo że 3 sztuki identyczne
    > (838) i kupowane w pi x drzwi tym samym okresie w tym samym sklepie to w
    > środku zupełnie inne elementy.

    No ale dla użytkownika nie ma znaczenia, czego tam w środku
    Chińczyk nawsadzał. Pokazuje z akceptowalną dokładnością albo
    nie pokazuje. Moje pokazują.

    > Ale przeciez nie mówie ze nie są.

    Ale właściwie w czym problem? Parafrazując dzielnicowego Parysa:
    jak będzie dobrze pokazywał -- będzie dobrze... Nie będzie dobrze
    pokazywał... cmok... rozumiemy się? :-)

    > [*] Zawsze mi się wydawało że 5% i 1% lecą z jednej lini i automat je
    > klasyfikuje co powoduje że wśród 5% nie ma szans na znalezienie takiego
    > co miesci się w 1%. A tu jednak chińczycy dali radę...

    Sądzę, że Chińczyk sprzedaje dokładnie takie, jakie klienci chcą
    kupić. Chcą kupić 5%, to się im nadrukuje złoty pasek. A że innych
    niż 1% już nie potrafi robić...

    Pozdrawiam, Piotr