  • 51. Data: 2012-01-27 18:34:34
    Temat: Re: Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    news:jfu6f4$g15$1@inews.gazeta.pl...

    > No, w ciągu ponad 19 lat jeżdżenia (jakieś 400000 km) parę razy "udało mi
    > się" wjechać przez pomyłkę pod prąd, niestety. Fakt - nigdy na żadną
    > dwupasmówkę, a tym bardziej expresówkę.

    No właśnie.
    Różnica tu jest zasadnicza, pomylić to się można wjeżdżając pod prąd w
    zjazd, ale już przed samą ekspresówką każdy się MUSI zorientować, nie ma
    bata.
    A jak tego nie robi, to znaczy że coś z nim nie tak i prawka mieć nie
    powinien nigdy.

  • 52. Data: 2012-01-27 18:35:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > to jakim cudem zawodowi keirowcy robią podobne durnoty?

    Proste - oni również nigdy nie powinni prawka dostać.

  • 53. Data: 2012-01-27 18:50:47
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    DoQ wrote:

    > Czyli w ramach nabierania doświadczenia, zacznę jeździć coraz gorzej i
    > mniej uważnie?

    Nie. Po prostu mylisz się myśląc że pomyłki zdarzają się tylko innym.

    > Jasne, NASZ brak wyobraźni spowodował wypadek.

    Nie ten, ale jakiś następny.
    Żeby była jasność: ja też uważam, że trudno się tak pomylić i to
    prawie dyskwalifikuje tego kierowcę, ale jednak ludzie to robią.
    Rozumiem, że Wy wykluczacie możliwość takiej pomyłki u siebie,
    (ja u siebie też wykluczam) ale to źle, że ktoś nie jest sobie w stanie
    wyobrazić
    takiego zachowania u innych. Wystarczy przecież jakiś stres,
    kompletna dekoncentracja.

  • 54. Data: 2012-01-27 18:51:46
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    AZ wrote:

    > ROTFL... Faktycznie trzeba miec niezłą wyobraźnie by wjechać pod prąd
    > na ekspresówkę.

    Nie ma się z czego śmiać.
    Przecież wyjechał.

  • 55. Data: 2012-01-27 18:54:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/27/2012 06:51 PM, cef wrote:

    > Nie ma się z czego śmiać.
    > Przecież wyjechał.

    No bo nie miał wyobraxni i jest idiotą? Szkoda tylko, że przez brak jego
    wyobraźni zginęła młoda kobieta.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 56. Data: 2012-01-27 18:56:29
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-01-27 10:59, AZ pisze:
> [...]
    roen-c5-i-fiat-panda-vt101012,15.htm

    > Kurwa jakim to jełopem trzeba być. No i niech ktoś jeszcze powie, że
    > mamy za restrykcyjny system
    > szkolenia kierowców.

    System szkolenia kierowcow nie ma nic do tego, czy ktos jest kretynem
    czy nie. Poza tym narkotesty powinny byc przed takim egzaminem. Wykazalo
    cokolwiek - zolte papiery i brak mozliwosci posiadania PJ.
    Bo na trzezwo on tego raczej nie zrobil...

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 57. Data: 2012-01-27 19:02:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-01-2012 18:50, cef pisze:
    > Nie. Po prostu mylisz się myśląc że pomyłki zdarzają się tylko innym.

    Rozumiem, że jako doświadczony autorytet wjechałeś już na jakąś
    autostradę czy ekspresówkę pod prąd?

    --
    Paweł

  • 58. Data: 2012-01-27 19:02:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/27/2012 06:56 PM, v...@i...pl wrote:

> [...]
    > cokolwiek - zolte papiery i brak mozliwosci posiadania PJ.
    > Bo na trzezwo on tego raczej nie zrobil...

    Szkolenie nie, ale można by badać kandydatów czy psychicznie się nadają.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 59. Data: 2012-01-27 19:03:01
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-27 11:09, Robert_J pisze:

    > Trudno powiedzieć czy to kwestia restrykcyjności systemu. MZ system jest
    > dziurawy i dopuszcza do ruchu w zasadzie wszystkich, w tym ludzi, którzy
    > ewidentnie się do tego nie nadają. System jest nastawiony na trzepanie
    > kasy i przygotowanie do ZDANIA EGZAMINU, a nie na naukę jazdy. Osobiście
    > uważam, że jeśli ktoś 10 razy oblewa egzamin praktyczny to po prostu nie
    > nadaje się na kierowcę i tyle w temacie. A u nas? Zdają po 20 razy i
    > nikt nie zastanawia się czy ten kandydat w niedługim czasie nie stanie
    > się potencjalnym zagrożeniem na drodze...

    Gdzieś za granicą jest taki patent, że jak ktoś jest młodym kierowcą,
    to dostaje specjalnie oznakowaną furę, która nie może przekroczyć
    jakiejś-tam małej prędkości. Może u nas powinni wprowadzić takie coś,
    i dopiero jak taki żółtodziób przejedzie nie mniej niż 20.000 km
    i miną ze 4 lata to może zdawać egzamin na standardowe auto.

  • 60. Data: 2012-01-27 19:05:09
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-01-27 17:40, Artur Maśląg pisze:

    > Może bez przykładów z USA - nawet gdyby teoretycznie były sensowne :)

    http://www.pch.public.lu/infrastructure/mesures_prot
    ection/contre_sens/gallerie_images/DSC02718.JPG

    http://static1.kleinezeitung.at/system/galleries_520
    x335/upload/2/3/4/2383516/geisterfahrer-autobahn-fuc
    hs.jpg

    http://www.tradebit.de/usr/stock-photos/pub/9002/823
    86.jpg

    http://bilder.augsburger-allgemeine.de/img/18255526-
    1326225297000/topTeaser_crop_Geisterfahrer.jpg

    http://www.cbrd.co.uk/international/newzealand/img/2
    0.jpg

    http://www.hobbiesplus.com.au/signspotters/wrongwayg
    oback0197.JPG