  • 41. Data: 2012-01-27 17:37:58
    Temat: Re: Debil za kó?kiem czyli C5 vs Panda
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/01/2012 16:36, AZ wrote:

    > Mam wrażenie, że ostatnimi czasy się to nasiliło.

    To zupełnie, jak nasi ojcowie, ojcowie ich ojców, ojcowie ojców ich
    ojców i tak panie od pokoleń "za moich czasów to było...".

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 42. Data: 2012-01-27 17:40:38
    Temat: Re: Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > http://www.cga.ct.gov/2008/images/2008-R-0491-1.gif

    Może bez przykładów z USA - nawet gdyby teoretycznie były sensowne :)

  • 43. Data: 2012-01-27 17:53:01
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    DoQ wrote:

    > Rzucam - nigdy nie pchałem się pod prąd.

    No proszę, to jeszcze dużo przed Tobą :-).
    Wasz ostracyzm świadczy raczej o braku wyobraźni
    co też;powinno wykluczać z grona posiadaczy PJ.
    (że nie jesteście w stanie dopuścić takiego wariantu, a jak
    widać to się zdarza)

  • 44. Data: 2012-01-27 17:58:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-01-2012 17:30, to pisze:
    > Jak widać wyjeżdżają i to nie tylko u nas. Można oczywiście powiedzieć,
    > że to nienormalni, ale jaka to pociecha dla kobiety z Pandy? A
    > wystarczyło postawić znak zakaz wjazdu...

    Które i tak zignoruje.

    --
    Paweł

  • 45. Data: 2012-01-27 18:00:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-01-2012 17:53, cef pisze:
    > No proszę, to jeszcze dużo przed Tobą :-).

    Czyli w ramach nabierania doświadczenia, zacznę jeździć coraz gorzej i
    mniej uważnie?

    > Wasz ostracyzm świadczy raczej o braku wyobraźni
    > co też;powinno wykluczać z grona posiadaczy PJ.
    > (że nie jesteście w stanie dopuścić takiego wariantu, a jak
    > widać to się zdarza)

    Jasne, NASZ brak wyobraźni spowodował wypadek.

    --
    Paweł

  • 46. Data: 2012-01-27 18:01:05
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-27 15:42, AZ pisze:

    > Cytuje 'napewno by odsialy czesc niebezpiecznych [...]'. Napisalem
    > gdzies, ze by wyelminowaly?
    >
    > Słyszałeś o TIR-ze zapierdalającym 90 km/h pod prąd na autostradzie?

    Niestety słyszałem i widziałem. Był taki film - tutaj także popularny.

    Wg mnie to nie system szkolenia jest winny.
    Popatrzcie na USA - tam dostajesz papierek i rodzic ma prawo uczyć cię
    jeździć na drogach publicznych. Kto lepiej nauczy niż rodzic własne
    dziecko? A u nas? - Uczysz syna i traktują cię za to jak przestępcę.

    Pozwólcie rodzicom doszkolić dzieci a wszystkim to wyjdzie na zdrowie.
    Oczywiście oprócz skorumpowanemu systemowi egzaminowania.

  • 47. Data: 2012-01-27 18:06:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/27/2012 05:53 PM, cef wrote:

> [...]
    > co też;powinno wykluczać z grona posiadaczy PJ.
    > (że nie jesteście w stanie dopuścić takiego wariantu, a jak

    ROTFL... Faktycznie trzeba miec niezłą wyobraźnie by wjechać pod prąd na
    ekspresówkę.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 48. Data: 2012-01-27 18:10:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-01-2012 18:06, AZ pisze:
    > ROTFL... Faktycznie trzeba miec niezłą wyobraźnie by wjechać pod prąd na
    > ekspresówkę.

    Nie wiedziałeś? To się nazywa doświadczenie. Jak będę miał prawko już
    3lata to na pewno wjadę kilka razy!

    --
    Paweł

  • 49. Data: 2012-01-27 18:13:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-27 15:21, AZ pisze:

    > Lepiej tego zobrazować się nie da. Rośnie świat idiotów których jak nie
    > powiesz to sam mózgiem nie ruszą.

    To obrazuje tylko jedno: że przeszedłeś na "pełen etat" do drużyny
    poprzedniego pokolenia, które - jak zawsze - jest krytyczne w stosunku
    do następnego. Tylko, ze jedni mówią "za moich czasów", inni wyzywają od
    idiotów, a jeszcze inni - po prostu zdają sobie sprawę, że takie jest
    życie i starają powstrzymać się od emocjonalnych komentarzy.

  • 50. Data: 2012-01-27 18:22:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/27/2012 06:13 PM, Marcin N wrote:

> [...]
    > idiotów, a jeszcze inni - po prostu zdają sobie sprawę, że takie jest
    > życie i starają powstrzymać się od emocjonalnych komentarzy.

    Następne pokolenie po mnie jeździ po drogach w fotelikach albo brzuchu
    matki. Słaby z Ciebie psycholog.

    --
    Artur
    ZZR 1200