  • 121. Data: 2012-02-07 22:29:56
    Temat: Re: Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-07 22:14, Adam Płaszczyca wrote:

    > Może wskaż to 'wszystko'?

    Kształt znaku i zeznania kolesia w komentarzach. A co wskazuje, że
    oznakowania nie ma? Twoje głebokie przekonanie?

    Shrek

  • 122. Data: 2012-02-08 00:43:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 07 Feb 2012 22:29:56 +0100, Shrek napisał(a):

    > Kształt znaku i zeznania kolesia w komentarzach. A co wskazuje, że
    > oznakowania nie ma? Twoje głebokie przekonanie?

    Gdzie widziałeś kształt?

    --
    ___________ (R)

  • 123. Data: 2012-02-08 07:46:01
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-08 00:43, Adam Płaszczyca wrote:

    > Gdzie widziałeś kształt?

    Na filmie. Taki okrągły.

    Shrek

  • 124. Data: 2012-02-14 20:45:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 08 Feb 2012 07:46:01 +0100, Shrek napisał(a):

    > Na filmie. Taki okrągły.

    A teraz powiedz, ile jest okrągłych znaków?

    --
    ___________ (R)

  • 125. Data: 2012-02-14 21:46:52
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-14 20:45, Adam Płaszczyca wrote:

    > A teraz powiedz, ile jest okrągłych znaków?

    Pytałeś o kształt, dostałeś kształt.

    A teraz - w komentarzach ktoś twierdzi, że sprawdził i to zakaz wjazdu -
    po co miałby kłamać?

    Logika podpowiada, że to zakaz wjazdu, bo niby po co ktoś miałby w tym
    miejscu postawić inny znak, a samego zakazu nie?

    A Adam najpierw oznakowania nie widzi, potem kształtu, a na końcu... sam
    nie wiem do czego zmierzasz...

    BTW znalazłeś już źródełko do nieobowiązkowego OC w Niemczech?

    Shrek.

  • 126. Data: 2012-02-14 22:33:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 21:46:52 +0100, Shrek napisał(a):

    > Pytałeś o kształt, dostałeś kształt.
    >
    > A teraz - w komentarzach ktoś twierdzi, że sprawdził i to zakaz wjazdu -
    > po co miałby kłamać?

    Po nic. Tylko potwierdza to moją teżę, że obsrywanie znaklami ulic
    powoduje, że ludzie neizwracają na znaki uwagi.

    --

  • 127. Data: 2012-02-14 22:35:57
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-14 22:33, Adam Płaszczyca wrote:

    > Po nic. Tylko potwierdza to moją teżę, że obsrywanie znaklami ulic
    > powoduje, że ludzie neizwracają na znaki uwagi.

    To się zdecyduj, czy twierdzisz, że nie ma, czy że nie zauważył. Co z OC?

    Shrek.