  • 61. Data: 2012-01-27 19:07:24
    Temat: Re: Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    DoQ wrote:

    > Rozumiem, że jako doświadczony autorytet wjechałeś już na jakąś
    > autostradę czy ekspresówkę pod prąd?

    Rozumiesz? Widzę, że nic nie zrozumiałeś.

  • 62. Data: 2012-01-27 19:20:08
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-27 13:09, AZ pisze:
    (ciach)
    > Naprawdę tak ten świat idiocieje, że z pozoru oczywiste rzeczy trzeba
    > zawsze komunikować?

    Regulowanie wszystkiego przepisami wyłącza myślenie.
    I jak zawsze co powtarzam? Że ta cywilizacja musi upaść.

    Inna sprawa, to w Polsce teraz jak jest tyle remontów w różnych
    miejscach to ja sam się czasem zastanawiam, czy aby nie pojadę
    pod prąd. A Poznań pod tym względem to przed euro totalna pomyłka.

  • 63. Data: 2012-01-27 19:20:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-01-2012 19:07, cef pisze:
    > Rozumiesz? Widzę, że nic nie zrozumiałeś.

    Rozjaśnij więc swoje przesłanie, bo na razie brzęczysz "nie oceniajcie,
    bo każdemu może zdarzyć się jazda pod prąd autostradą".

    --
    Paweł

  • 64. Data: 2012-01-27 19:22:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Friday, January 27, 2012, 7:03:01 PM, you wrote:

    [...]

    > i dopiero jak taki żółtodziób przejedzie nie mniej niż 20.000 km
    > i miną ze 4 lata to może zdawać egzamin na standardowe auto.

    W pierwsze 4 lata przejechałem ponad 100kkm.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 65. Data: 2012-01-27 19:22:13
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-27 12:54, DoQ pisze:

    > Rzucam - nigdy nie pchałem się pod prąd

    A ja się pchałem :D
    Maluchem jak miałem 20 lat, nie było ruchu. I pojechałem pod prąd 100m.
    Zorientowałem się następnego dnia, jak chciałem jeszcze raz tam
    pojechać. A jak zmienią organizację ruchu to też się zdarza.

  • 66. Data: 2012-01-27 19:23:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Które i tak zignoruje.

    Dużo mniejsze ryzyko. Ten znak zna nawet dziecko.

  • 67. Data: 2012-01-27 19:24:55
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Które i tak zignoruje.

    Ale jak zignoruje co drugi, to i tak zysk bedzie wystarczajacy. Nawet, jesli
    znak zadziala na co 10-tego wyjezdzajacego...

    --
    Axel

  • 68. Data: 2012-01-27 19:25:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-27 19:05, LEPEK pisze:

    > http://www.pch.public.lu/infrastructure/mesures_prot
    ection/contre_sens/gallerie_images/DSC02718.JPG

    > http://static1.kleinezeitung.at/system/galleries_520
    x335/upload/2/3/4/2383516/geisterfahrer-autobahn-fuc
    hs.jpg

    > http://www.tradebit.de/usr/stock-photos/pub/9002/823
    86.jpg

    > http://bilder.augsburger-allgemeine.de/img/18255526-
    1326225297000/topTeaser_crop_Geisterfahrer.jpg

    Czy to aby nie wszystko z Austrii?

    > http://www.cbrd.co.uk/international/newzealand/img/2
    0.jpg

    > http://www.hobbiesplus.com.au/signspotters/wrongwayg
    oback0197.JPG

    Australia i Nowa Zelandia.

    BTW - ja nie neguję sensu istnienia takich znaków w ogóle, ale bez
    przesady. Idąc tokiem Twojego rozumowania powinno się wszędzie takie
    oznakowanie stawiać, ponieważ ludzie mogą się "pomylić". To jest
    błędna ścieżka rozumowania, ponieważ prowadzi do usprawiedliwienia
    itd. różnych zachowań z racji "braku" dodatkowego
    oznakowania/zabezpieczenia, które i tak by w sumie nic nie zmieniło.
    Rozumiem stawianie czegoś takiego tam, gdzie faktycznie może być
    problem z interpretacją topologii (choć bez przesady), ale nie
    wszędzie, bo każdy debil wyjeżdża pod prąd mimo oznakowania.
    Zresztą o czym tutaj deliberować - ludzie potrafią jeździć
    pod prąd mimo świadomości, że nie wolno itd. Potrafią ciężarówkami
    zawracać, jechać pod prąd, bo bliżej, cofać itd.
    W Niemczech nawet emeryta na wózku w końcu zatrzymali na
    autostradzie - jak to się stało, że wjechał bez przeszkód?

  • 69. Data: 2012-01-27 19:27:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/27/2012 07:22 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > W pierwsze 4 lata przejechałem ponad 100kkm.

    No i jak to ma się do powyższego oprócz brandzlowania się całkiem
    normalnym przebiegiem?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 70. Data: 2012-01-27 19:29:20
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Ukaniu" <l...@g...pl> wrote in message

    > Przy sraczach w szaletach miejskich też powinno pisać, że spadajace g.
    > stwarza możliwość chlapnięcia?

    A chlapniecie gownem jest smiertelnie niebezpieczne?

    > Może temu panu chlapnęło i czuł że go coś tam swędzi stąd była ta cała
    > irracjonalna jazda?

    I co z tego? A moze jakby zobaczyl zakaz wjazdu, to by sie mimo wszystko
    zatrzymal i zawrocil przzed wyjazdem?

    --
    Axel