eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDebil rokuRe: Debil roku
  • Data: 2010-08-31 08:40:56
    Temat: Re: Debil roku
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4c7c3386$1@news.home.net.pl...
    >W dniu 2010-08-30 16:58, Jurand pisze:
    >>
    >> Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    >> news:h7qctovn3byf.dlg@wazzenon.pl...
    >>> Dnia Mon, 30 Aug 2010 12:35:42 +0200, Jurand napisał(a):
    >>>
    >>>> Bzdura. Dzięki czemu wytracasz prędkość? Tylko i wyłącznie dzięki sile
    >>>> tarcia pomiędzy oponą a asfaltem. Możesz się kręcić, możesz jechać
    >>>> prosto,
    >>>> jednego nie zmienisz - właśnie tego parametru, jakim jest siła tarcia,
    >>>> hamująca pojazd.
    >>>
    >>> Opony auta kręcącego bączki pokonują dłuższą drogę, niż opony auta
    >>> hamującego po prostej.
    >>
    >> Aha, teraz sobie weź to rozrysuj teraz wektorowo zachowanie samochodu w
    >> przypadku, gdy hamujesz metodą hamulec do podłogi, oraz w sytuacji, gdy
    >> najpierw zaciągasz ręczny i powodujesz obracanie się samochodu. Pomijam
    >> fakt, że zajebiście dużo stracisz drogi hamowania usiłując wrzucić
    >> samochód w poślizg właśnie metodą zaciągnięcia ręcznego.
    >
    > To może Ty sobie zacznij rozrysowywać wektorowo i pokaż swoje wyniki.
    > Zaczynasz rozmowę od "Bzdura" wypisując jakieś nieprzemyślane teksty,
    > a teraz jeszcze brniesz dalej. To naprawdę działa i już nieraz było
    > pokazywane. Napisz do Pogromców Mitów, żeby program o tym zrobili
    > i potem obejrzyj, bo nikt na siłę nie będzie Ci prawdy wmawiał. :]

    Chłopie - skoro wysnuwasz jakąś teorię, to powinieneś potrafić ją obronić!
    Szczególnie, że jest ona tak kontrowersyjna, że na pierwszy rzut oka jest
    coś nie tak - jakim cudem obracający się samochód, który wcześniej był
    rozpędzony do prędkości 100 km/h, na wyhamować na krótszym odcinku, niż taki
    sam nie obracający się samochód, rozpędzony wcześniej do tej samej
    prędkości?
    Przecież oba te samochody będą hamowane dokładnie w taki sam sposób -
    tarciem 4 opon o asfalt - i niezależnie, czy będzie to tarcie opony na
    skutek ślizgania się auta bokiem, czy będzie to tarcie spowodowane
    naciśnięciem hamulca do oporu - NIE ZMIENISZ WSPÓŁCZYNNIKA TARCIA, który
    tutaj jest odpowiedzialny za wyhamowanie auta.
    Pisałem ci o wektorach - gdybyś sobie to narysował to byś zobaczył, że oba
    takie auta będą się poruszały w tym samym kierunku i to, czy auto się kręci,
    czy nie - nie będzie miało znaczenia.
    A teraz wracaj do szkoły na lekcje fizyki.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: