    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Dawne numery AUS i alarmowe (9xx)
    Date: Wed, 22 Feb 2012 22:20:08 +0100
    <s...@f...lasek.waw.pl> <4f421039$1@news.home.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <4f425410$1@news.home.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <b...@w...googlegroups.com>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <jhulbj$339$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <jhupn9$avh$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > To tam pewnie trzeba też mieć agregat, wozić worę i jeździć samochodem AWD.
    > A więc fanaberia.

    Upartyś pan, panie dzieju. Przecież fanaberia pt. mobilność telefonu
    działa w dwie strony. To jest "JA mam fanaberię, że chcę dzwonić
    zewsząd" ale również "INNI mają fanaberie, że chcą mi zawracać rzyć, gdy
    jestem z dala od druta". Dlaczego w drugim przypadku mają nie płacić ci
    "inni", zwłaszcza gdy są spamerami?

    BTW, ciekawe jak nikły odsetek użyszkodników bawiłby się w jakieś
    przekierowania skoro może podać po prostu nr komórki :-).

    > Jak nie będzie ruchomy, to będzie darmowy. Tak na ogół.

    Aha, nie mam więcej pytań.

    Przemek