  • Data: 2012-02-22 21:30:31
    Temat: Re: Dawne numery AUS i alarmowe (9xx)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > Tu nie chodzi o to, JAK wycisnąć z klienta pieniądze, ale ILE ich będzie
    > można wyciągnąć. O liczby chodziło, nie o zastosowania. A liczby w wielu
    > przypadkach różniły się o rząd wielkości, a w innych o dwa :-P

    No paczpan, a mnie się wydawało już wtedy, że nie tylko komórki ale i
    internet internet to jest coś, co będzie chciało mieć większość ludzi i
    oczywiście za to będą płacić. OK, infrastruktura była uboższa, a
    elektronika droższa, i do tego o fejsie nikomu się nie śniło (a
    Zuckerberg był dzieciakiem) ale wydawało mi się, że to będzie przyszłość
    komunikowania się :-).

    > Na przykład (info +/- z 1999 roku) podstawową usługą, dla której ludziki
    > mieliby kupować abonamenty i telefony w sieciach 3G miały być wideorozmowy
    > oraz mobilne płatności. Sieci 3G miały działać w separacji od 2 G, stąd na
    > początku przydzielano oddzielne zakresy numeracji (wracając do tematu;).
    > A! I telefony miały być 3G only, żeby taniej było. A to wszystko, proszę
    > państwa, pochodziło z dużych znanych firm 12-13 lat temu.

    No, w sumie sieci GSM 900 i 1800 też z początku były oddzielne bo i
    telefonów dualband nie było :-).

    Przemek