  • Data: 2012-02-22 23:39:16
    Temat: Re: Dawne numery AUS i alarmowe (9xx)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > W 1998to już nawet zaczęto przebąkiwać o regresie w stacjonarkach i
    > przejściu na komórki. Tyle że w PL było wtedy jakieś 9 mln stacjonarek i
    > dalej oczekiwano tendencji rosnącej. A sieć tepsy była już w zasadzie na
    > ukończeniu i 40 stref zaklepane.
    > Odnoszę się tu ciągle do tepsy, bo wtedy to bylo 98% telefonów. Netia
    > działała 3 lata, Dialog i Elnet właśnie powstałały. A cała reszta NOL-i to
    Akurat ja od 1996 używam nieprzerwanie Netii a już wtedy występowała ona
    w moich okolicznościach przyrody w stężeniu dużo większym niż 2% (no ale
    okoliczności były szczególne).

    > jakieś wypryski były.

    > Wtedy jeszcze nie było chińskich telefonów :-P A wiodący producenci
    No nie było i słuchawy GSM były faktycznie drogie. Ale aparat to wydatek
    jednorazowy na dłuższy czas, a możliwość bycia w kontakcie bezdrutowym
    bezcenna, a w każdym bądź razie od 1998 możliwa już od 16,67 PLN/mies (w
    prepaidach) - to nawet wtedy nie była jakaś powalająca kwota.
    A drożyzna dotyczyła również stacjonarnych - też tanio nie było. Ja w
    1996 dałem za mojego Cyfrala 928 ok. 120 PLN (+450 za podłączenie do
    Netii z VATem 7%). A pod względem funkcjonalności komórki to raczej
    należy porównywać z DECTami z pamięcią na min 80-100 numerow i CLIPem a
    nie z aparatami takimi jak mój lub prostszymi.

    Przemek