  • Data: 2012-02-22 22:05:05
    Temat: Re: Dawne numery AUS i alarmowe (9xx)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

    > Upartyś pan, panie dzieju.

    Wszyscy mi to mówią. Czasem sobie myślę, że mogą mieć rację. Czasem.

    > Przecież fanaberia pt. mobilność telefonu działa w dwie strony. To
    > jest "JA mam fanaberię, że chcę dzwonić zewsząd" ale również "INNI
    > mają fanaberie, że chcą mi zawracać rzyć, gdy jestem z dala od druta".
    > Dlaczego w drugim przypadku mają nie płacić ci "inni", zwłaszcza gdy
    > są spamerami?

    Przede wszystkim niech sobie nie myślą, że mogą dzwonić kiedy tylko
    chcą, a ja odbiorę.

    > BTW, ciekawe jak nikły odsetek użyszkodników bawiłby się w jakieś
    > przekierowania skoro może podać po prostu nr komórki :-).

    Mam nadzieję, że nikły. Ja w ogóle lubię korzystać z rzeczy, z których
    korzystają nieliczni, a one dzięki temu trwają. Takie przekierowania,
    to dla operatora rzecz mało korzystna, choć też nie deficytowa. A ja
    sobie dzielę ludzi na klasy abstrakcji, podaję im różne numery telefonów,
    i w zależności od okoliczności włączam lub wyłączam przekierowania.
    Żeby mi cały czas rzyci nie zawracali.

    --
    Jarek