-
Data: 2014-02-18 15:50:54
Temat: Re: David West: OOP is Dead
Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]#v+
////////////////////////////////
class Pixelbuffer {
// klasa zawierajaca bufor obrazu.
};
/////////////////////////////////////
class Window {
private:
MouseHandler& m;
KeyboardHandler& k;
public:
// wspolne funkcje, istniejace dla kazdego okna
// dodaje handler do okna
void addMouseHandler(Handler& h);
void addKeyboardHandler(Handler& h);
void draw(Costam& cos);
};
////////////////////////////////////////
class Blitter {
void blit(Window& win, Pixelbuffer& buf)
{
///...
}
};
////////////////////////////
class MouseHandler: public Handler {
void onClicked(Slot& callback, Point& position) {
callback.emit(position);
}
};
/////////////////////////////////
class Game {
private:
Pixelbuffer p;
Blitter& blit;
Window& w;
public:
Pixelbuffer& getBuffer() { return p; }
void blit() {
// dla każdego obiektu w grze, renderuje pixelbuffer dla tego obiektu
// też może być wprowadzony podział na klasy software/hardware
rendering
blit.blit(w, p);
}
void run() {
while(! done) {
doGame();
blit();
}
}
};
/////////////////////----
int main() {
Pixelbuffer p;
Game game(p);
HardwareBlitter blit; // lub: SoftwareBlitter, QuickBlitter, lub inne
blittery
Window gameWindow;
game.addWindow(gameWindow);
game.setBlitter(blit);
MouseHandler m;
KeyboardHandler k;
gameWindow.addMouseHandler(m);
gameWindow.addKeyboardHandler(k);
m.onClicked([&] (Point& mousePos) {
game.addSomeObject(mousePos);
});
gameWindow.show();
game.run(); // działa, np. dopóki gameWindow istnieje
return 0;
}
#v-
wycialem by bylo drobinke prosciej, wiadomo ze mozna rozbudowywac
Następne wpisy z tego wątku
- 18.02.14 16:01 firr
- 18.02.14 16:29 firr
- 18.02.14 16:59 firr
- 18.02.14 20:40 toslaw
- 18.02.14 23:21 firr
- 18.02.14 23:52 firr
- 19.02.14 07:57 toslaw
- 19.02.14 09:41 firr
- 19.02.14 10:54 firr
- 19.02.14 10:58 g...@g...com
- 19.02.14 11:30 firr
- 19.02.14 12:01 firr
- 19.02.14 14:32 firr
- 19.02.14 15:51 A.L.
- 19.02.14 16:10 A.L.
Najnowsze wątki z tej grupy
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
- CfC 28th Ada-Europe Int. Conf. Reliable Software Technologies
- Młodzi programiści i tajna policja
- Ada 2022 Language Reference Manual to be Published by Springer
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800