eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingDavid West: OOP is DeadRe: David West: OOP is Dead
  • Data: 2014-02-18 16:59:03
    Temat: Re: David West: OOP is Dead
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > dla przykladu czy nie lepiej osadzic pixelbufora
    > blittera i window od razu w Game, lub jeszcze
    > inaczej na przyklad window w game a pixelbufor w
    > window z kolei blitter w pixelbufor lub jeszcze inaczej? Co o tym decyduje?

    w systemie modułowym cały ten 'setup' i 'konfiguracja'
    wzajemnej widzialnosci miedzy tymi obiektami ktora tutaj jest wypączkowywana w
    runtime (dla mnie brzydka i ograniczona, choc jestem chetny uslyszec jak ktos chce
    tego braonic) jest po prostu statycznie dany w bardzo ładnej i czystej formie w
    systemie modułowym , gdzie u mnie wygladołoby to mw tak (nie mialbym modulu game ale
    zamiast niego moduł
    ramka, kod updatujacy i rysujacy dana ramke

    ///// pixelbuffor.c /////////

    // references nothing

    void Resize(int x, int y) { /***/}
    void DrawLine(int, int, int, int, int color) { /***/ }
    void SetPixel(int , int, int color ) { /***/}

    /// blitter.c ///////////

    // references pixelbuffor

    void Blit() { /***/ }

    //// window.c ///////

    // references blitter and frame

    void winmain()
    {
    /* this */ SteupWindow();

    for()
    {
    /* this */ DispatchMessages();
    /* frame */ RunFrame();
    /* blitter */ Blit();
    }
    }

    //// frame.c /////////

    // references pixelbufor

    void RunFrame()
    {

    DrawLine( /***/);
    }

    /////////////////


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: