    From: Trybun <Y...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Data produkcji paska rozrządu
    Date: Fri, 03 Jan 2014 16:24:58 +0100

    W dniu 2013-11-20 13:01, Trybun pisze:

    > Wygląda to jak data, jednak nikt nie wie tego na pewno, pytałem w paru
    > sklepach no i co sklep to inne zdanie na ten temat. Niedawno
    > wymieniałem taki pasek a na nim symbol "02.04.2012" Na tym który był
    > wymieniony - "02.02.2010". Znajomy także będzie wymieniał - pasek
    > który kupił ma symbol - "02.02.2012".

    Dla zainteresowanych - odpowiedź z firmy ContiTech:

    "Witam!

    ContiTech na swoich paskach umieszcza datę produkcji. Jest to ciąg cyfr
    w formacie ddmmrrrr (6 lub 8 cyfr). Najczęściej znajduje się na
    wyróżnionym polu. W przypadku pasków z Niemiec lub Rumunii ciąg znaków
    jest dłuższy. Wtedy należy zakryć pierwsze 3 - 4 cyfry, a pozostałe to
    data produkcji. Jeżeli przesłałby Pan ten ciąg cyfr, to spróbujemy
    odczytać tą informację.

    Pozdrawiam

    Roman Boluk

    Kierownik działu szkoleń technicznych / Technical Trainer"