  • Data: 2013-11-20 13:01:54
    Temat: Re: Data produkcji paska rozrządu
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-20 12:01, Czesław Wiśniak pisze:

    > Z tego co wiem to nie ma daty produkcji na pasku. Na oryginalnym
    > opakowaniu jest do kiedy pasek mozna zamontowac.

    Wygląda to jak data, jednak nikt nie wie tego na pewno, pytałem w paru
    sklepach no i co sklep to inne zdanie na ten temat. Niedawno wymieniałem
    taki pasek a na nim symbol "02.04.2012" Na tym który był wymieniony -
    "02.02.2010". Znajomy także będzie wymieniał - pasek który kupił ma
    symbol - "02.02.2012".