  • 81. Data: 2011-06-03 18:09:28
    Temat: Re: Darwin nagrodzil w sopocie
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości
    news:isar1e$pok$1@news.onet.pl...
    > Obawiam się że nie dostrzegłeś w tym ironii i to niestety w dość dużej
    > ilości.
    > A ironię niestety sam wywołałeś.
    Czyli tytul pierwszego postu byl ironiczny??
    No to sorry, rzeczywiscie jej nie dostrzeglem
    W reszcie postow z tego i innych watkow rowniez.

    > To moze przejzyj archiwum z ostatnich dwoch miesiecy?
    >
    > No i? Widzisz tu coś antymotocyklowego?
    > Bo ja raczej antyidiotowego. Przypominam, że w np. w cytowanym wątku o
    > dzwonie motocykla z VW Golfem sporo ludzi uważało, ze wina była
    > przynajmniej obustronna.
    Mhm, w dalszym ciagu w dwoch ostatnich miesiacach nie bylo postu
    czepiajacego sie samochodziarzy.
    Policz ile jest dot. motocykli.

    > A ktos broni?
    >
    > Motocyklisty? Oprócz ciebie chyba nie.
    Nie bronie. Mowie tylko, ze na podstawie gownianej notki napisanej przez
    jakiegos gownianego pisarzyne mozna gowno wywnioskowac.

    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 82. Data: 2011-06-03 18:19:09
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-06-03 10:49, cbnet pisze:
    > No i pewnie zaraz fani jednośladów przywołają przykłady wyroków
    > sądowych dla kierowców parkujących auta na drodze, po której
    > poruszają się motocykliści...

    już są takie komentarze. IMO, koleś sam sobie winien, nie żyje już i
    basta, grabaż jego ostatnim kochankiem, a szczur pedikiurzysta ;)

  • 83. Data: 2011-06-03 20:45:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-03 13:47, K pisze:

    > zdaje sobie sprawe ze nie, ale mozesz mi tu dac ultimatum ze albo
    > zmienie (koniecznie na prawdziwy bo netykieta itp), albo pojdziesz na
    > milicje ;]

    Nikt nie musi iść na żadną milicję.
    Ktoś mniej lub bardziej świadomie będzie chciał Ci odpowiedzieć i
    kliknie "odpowiedz mailem".
    Ktoś z @sejm.gov.pl kto maila dostanie zacznie dociekać o co chodzi i
    będziesz mieć kłopoty.

  • 84. Data: 2011-06-03 23:47:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Patrz pan! Tyle dumał nad ripostą i wyszło coś takiego? A idź w cholerę
    > z takim marnym trollingiem - *PLONK!*

    Dziwię się, że wcześniej nie poznałeś się na tym gnojku :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 85. Data: 2011-06-03 23:50:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-06-2011 15:07, Artur Maśląg pisze:

    > LOL - ostatnio ich się sporo pojawiło ;) Niektórzy wpadają tutaj
    > częściej - patrząc po lekturze muszą odreagować jakieś problemy
    > natury emocjonalnej.

    ATSD nie wiem czy zauważyłeś ale ciepło się zrobiło, może jakieś <piwo>
    po sąsiedzku ? ;>

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 86. Data: 2011-06-04 00:20:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Jun 2011, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał

    > Oczywiście że nici.

    Dziedziczenie przez dzieci "p.o. rodzica" jest rozdzielne od
    dziedziczenia po tym rodzicu?
    (nie wiem, pytam bo nigdy nie wnikałem)

    pzdr, Gotfryd

  • 87. Data: 2011-06-04 00:46:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dziedziczenie przez dzieci "p.o. rodzica" jest rozdzielne od
    > dziedziczenia po tym rodzicu?

    Nie bardzo zrozumiałem o co pytasz.
    W każdym razie dziedziczy się w chwili śmierci spadkodawcy, więc siłą rzeczy
    jeśli potencjalny spadkobierca zmarł wcześniej, to nie może dziedziczyć w
    momencie późniejszej śmierci spadkodawcy.

    Jeśli zmarły miał dzieci, to oczywiście one będą dziedziczyły po dziadkach,
    w chwili ich śmierci.
    I ma się to nijak do dziedziczenia po zmarłym rodzicu, spadek po którym mogą
    po prostu odrzucić.

  • 88. Data: 2011-06-04 05:12:37
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-03 10:43, K pisze:
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,jechal-na-jednym-kole-
    uderzyl-w-trzy-samochody-zmarl-w-szpitalu,110993.htm

    Szkoda chłopaka.

  • 89. Data: 2011-06-04 09:35:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Friday, June 3, 2011, 11:47:35 PM, you wrote:

    > Dziwię się, że wcześniej nie poznałeś się na tym gnojku :)

    _Zawsze_ mam jakąś nadzieję, że zza maski sieciowego palanta jednak
    wylezie człowiek.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 90. Data: 2011-06-04 10:13:55
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Dziwię się, że wcześniej nie poznałeś się na tym gnojku :)
    Pieprzony kibordlorjor.
    Zza klawiszy odwazny smiec.