    From: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <isaei0$ov4$2@mx1.internetia.pl> <isafnj$jp8$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@f...googlegroups.com>
    <n...@4...net>
    <isama7$cd3$2@inews.gazeta.pl>
    <f...@s...googlegroups.com>
    <isan7q$8k5$1@news.onet.pl>
    <4...@f...googlegroups.com>
    <isanu8$bib$1@news.onet.pl>
    <2...@r...googlegroups.com>
    <isar1e$pok$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Darwin nagrodzil w sopocie
    Date: Fri, 3 Jun 2011 18:09:28 +0200

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości
    news:isar1e$pok$1@news.onet.pl...
    > Obawiam się że nie dostrzegłeś w tym ironii i to niestety w dość dużej
    > ilości.
    > A ironię niestety sam wywołałeś.
    Czyli tytul pierwszego postu byl ironiczny??
    No to sorry, rzeczywiscie jej nie dostrzeglem
    W reszcie postow z tego i innych watkow rowniez.

    > To moze przejzyj archiwum z ostatnich dwoch miesiecy?
    >
    > No i? Widzisz tu coś antymotocyklowego?
    > Bo ja raczej antyidiotowego. Przypominam, że w np. w cytowanym wątku o
    > dzwonie motocykla z VW Golfem sporo ludzi uważało, ze wina była
    > przynajmniej obustronna.
    Mhm, w dalszym ciagu w dwoch ostatnich miesiacach nie bylo postu
    czepiajacego sie samochodziarzy.
    Policz ile jest dot. motocykli.

    > A ktos broni?
    >
    > Motocyklisty? Oprócz ciebie chyba nie.
    Nie bronie. Mowie tylko, ze na podstawie gownianej notki napisanej przez
    jakiegos gownianego pisarzyne mozna gowno wywnioskowac.

    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99