  • 41. Data: 2011-06-03 13:03:12
    Temat: Re: Darwin nagrodzil w sopocie
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 3 Cze, 12:50, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > Kierowca na pewno, reszta  - zależy czy zdawali sobie sprawę na co się
    > narażają, czy godzili się na to wsiadając, czy mogli jakoś wpłynąć...
    Pasazerowie rowniez, przypuszczasz, ze wsiadali do samochodu bo nie
    mysleli czym sie jazda moze skonczyc?
    Ale linka do tego wczesniej nie widzialem.

    > W jakim sensie "mógł"? Przypuszczenie czy przyzwolenie?
    "przypuszczenie" bo do takich sztuczek to jednak wiecej miejsca jest
    potrzebne.
    22 lata i honda w malowaniu repsola...
    Nawet nie wiadomo czy to wheelie to mu przez przypadek nie wyszlo.
    Jesli to jego pierwszy motocykl, to przy braku umiejetnosci przy
    mocnym dodaniu gazu na niskich biegach, taki motocykl sam potrafi
    stanac na kole. Te kilkadziesiat metrow to rowniez droga jaka mogl
    przejechac zanim nie postawil przedniego kola na asfalcie.
    A potem to juz bylo za pozno zeby cos zrobic.

    Szkoda chlopaka.

  • 42. Data: 2011-06-03 13:08:37
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Mozecie sobie linkowac do woli nawet wklejac zdjecia krwawych trupow.
    > Nazywajcie tylko chlopcy rzeczy po imieniu.

    Stary, wyluzuj. Szkoda goscia - jasna sprawa.
    Ale chluby braci motocyklowej to on raczej nie przynosil.
    Na jednym kole na takiej ulicy to raczej nic madrego nie bylo.
    Sugerowales, ze mógl tam cwiczyc - sorry ale to byl zart jak mniemam? To juz
    lepiej na molo mógl jechac i pocwiczyc.....
    Albo na Dlugi Targ do Gdanska.......
    Wiec rzecz zostala nazwana po imieniu.

  • 43. Data: 2011-06-03 13:09:01
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > czyli nekrofil?
    > To panu juz dziekujemy.
    > Idz odbierz swoja nagrode, debilu.

    "Nekrofil - osoba odczuwajaca pociag seksualny do zwlok"

    Czyli Ty dalej swoje... Masz jakis problem z ta seksualnoscia?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 44. Data: 2011-06-03 13:14:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-03 12:45, DoQ pisze:
    (...)
    > Dziwne, na PMS od dawna linkuje się wypadki samochodowe i jakoś nikt nie
    > sugeruje walenia konia czy nekrofilii.

    Takie sugestie świadczą tylko i wyłącznie o autorze takich wypowiedzi.
    Inna sprawa, że obrońców 'bohaterów' 4 kółek też tutaj mamy. Folklor
    taki ;)

  • 45. Data: 2011-06-03 13:26:13
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 3 Cze, 13:14, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
> [...]
    >
    > Takie sugestie świadczą tylko i wyłącznie o autorze takich wypowiedzi.
    > Inna sprawa, że obrońców 'bohaterów' 4 kółek też tutaj mamy. Folklor

    Pokaz z ostatniego miesiaca ile watkow bylo o wypadkach samochodow.
    W takim samym kontekscie jak ten z poczatku dyskusji.

  • 46. Data: 2011-06-03 13:46:47
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-03 12:22, cbnet pisze:
    > A wiesz, a ja spotykam NORMALNYCH motocyklistów, którzy
    (...)

    Też uważam, że jest wielu motocyklistów wariatów. Nie zgodzę się tylko z
    proporcjami, które podajesz. To niestety już tak jest, że niewielki
    odsetek skrajnych zachowań w danej grupie zawsze rzutuje na postrzeganie
    całej grupy jako takiej. Normalnie jeżdżących się po prostu nie zauważa.
    Podejrzewam, że gdybym nie jeździł również motocyklem to odbierał bym te
    proporcje tak, jak Ty.

    BTW: Nie musisz _podkreślać_ itp., żeby do normalnego czytelnika
    trafiło. Do nienormalnego i tak nie trafi.

    Pozdr
    DP

  • 47. Data: 2011-06-03 13:47:50
    Od: K <b...@s...gov.pl>

    > ATSD to zdajesz sobie sprawę, że za podszywanie się pod biuro prasowe
    > sejmu możesz trafić za kratki?

    zdaje sobie sprawe ze nie, ale mozesz mi tu dac ultimatum ze albo
    zmienie (koniecznie na prawdziwy bo netykieta itp), albo pojdziesz na
    milicje ;]

  • 48. Data: 2011-06-03 13:52:29
    Od: K <b...@s...gov.pl>

    W dniu 03-06-2011 11:29, Bartek Kacprzak pisze:
    > W dalszym ciagu misiu mietowy nie rozumiesz
    > http://www.gazetakrakowska.pl/aktualnosci/407943,wyp
    adek-pod-olkuszem-smiertelny-rajd-nastolatkow-zdjeci
    a,id,t.html
    > ten tez odebral nagrode?
    >
    > Ciagle sie brandzlujecie tematem motocykli :)
    > Kupcie sobie wreszcie jakies i przestancie sie tym tak podniecac.

    nie, poprostu ten pan wyjatkowo zasluzyl na darwina. ja sobie nie kupie
    bo sie nie czuje bezpiecznie na motorze.

    > Tak btw to na tej ulicy mogl cwiczyc jazde na kole, skutek jak widac.
    > Czy byl debilem?

    mam nadzieje ze to jest zart? bo jesli nie, to biore cie do siga?

    > A tych swiadkow z tego newsa to sobie w dupe dla satysfakcji mozesz
    > wsadzic.

    wiadomo ze swiadkowie klamia, bo oni sa z pms, a twoje fiksacje analne
    mnie nie interesuja.

  • 49. Data: 2011-06-03 13:54:17
    Od: K <b...@s...gov.pl>

    W dniu 03-06-2011 12:56, Bartek Kacprzak pisze:

    > A po co?
    > Tu jest zabawniej.
    > Wiecej wioskowych glupkow tu siedzi.
    > Moze dlatego, ze do prowadzenia samochodu byle dupa wolowa sie
    > nadaje...

    jak widac po twoich, moich i innych linkach/wypowiedziach - nie.

  • 50. Data: 2011-06-03 13:57:09
    Od: K <b...@s...gov.pl>

    W dniu 03-06-2011 12:34, Andrzej Ława pisze:
> [...]
    uderzyl-w-trzy-samochody-zmarl-w-szpitalu,110993.htm

    > I nie tylko w Sopocie...
    >
    > Tu masz Wrzoski:
    > http://nasygnale.pl/gid,13457718,img,13457743,title,
    Tragedia-we-Wrzoskach-zginal-19-latek,galeria.html

    > Tu masz Michałówek:
    > http://nasygnale.pl/gid,13447124,img,13447348,title,
    Zabojczy-rajd-nastolatkow,galeria.html

    > I co, szczęśliwy?

    ze darwin rozdajac nagrody przyczynia sie do mniejszej emisji co2,
    mniejszej ilosci potencjalnych zabojcow, mniejszego ruchu na drogach,
    TAK jestem szczesliwy. wybacz ale pan od motoru wybitnie przebil twoich
    kandydatow, a przynajmniej tego z wrzosek.