  • 31. Data: 2011-06-03 12:52:16
    Temat: Re: Darwin nagrodzil w sopocie
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 3 Cze, 12:43, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Wzruszaj ce.
    > Przecie nie wypada (wr cz nie wolno!) linkowa wypadku spowodowanego
    > przez jakiego durnia na motocyklu.

    Ja mam w dupie czym sie chlopaki tu podniecacie.
    Mozecie sobie linkowac do woli nawet wklejac zdjecia krwawych trupow.
    Nazywajcie tylko chlopcy rzeczy po imieniu.

    B.

  • 32. Data: 2011-06-03 12:53:46
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 3 Cze, 12:21, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > No proszę, jak debila nazwać po imieniu to zaraz się znajdzie kilku
    > przeciętnych inaczej, którzy go wezmą w obronę.
    Tylko debil wydaje o kims opinie na podstawie debilnej informacji
    umieszczonej w internecie.
    Hipokryci :)

  • 33. Data: 2011-06-03 12:55:29
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 3 Cze, 12:45, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Dziwne, na PMS od dawna linkuje się wypadki samochodowe i jakoś nikt nie
    > sugeruje walenia konia czy nekrofilii.
    Pokaz choc jeden z ostatnich dwoch miesiecy.

    B.

  • 34. Data: 2011-06-03 12:55:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w
    > wiadomości

    > Ale jego spadkobiercy już mogą.
    > Choćby po sprzedaży resztek motoru.

    Resztki pewnie niewiele warte ... ale kto biegly w prawie
    cywilnym - ma niezbywalne prawo do zachowku po rodzicach, czy jesli
    zmarl przed nimi, to z regresu w przyszlosci nici?

    J.

  • 35. Data: 2011-06-03 12:56:50
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 3 Cze, 12:41, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > I stont! Na te swoje precle.
    A po co?
    Tu jest zabawniej.
    Wiecej wioskowych glupkow tu siedzi.
    Moze dlatego, ze do prowadzenia samochodu byle dupa wolowa sie
    nadaje...

  • 36. Data: 2011-06-03 12:57:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bartek,

    Friday, June 3, 2011, 12:52:16 PM, you wrote:

    > Ja mam w dupie czym sie chlopaki tu podniecacie.
    > Mozecie sobie linkowac do woli nawet wklejac zdjecia krwawych trupow.
    > Nazywajcie tylko chlopcy rzeczy po imieniu.

    Idź sobie na alt.pl.dupa albo inne zbluzgaj z takimi tekstami.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 37. Data: 2011-06-03 12:58:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał
    > OC jest uregulowane ustawowo i żaden ubezpieczyciel nie może
    > sobie sam dodawać żadnych dodatkowych wyłączeń.

    Aczkolwiek drobne pole nieuregulowane jest.
    Zadeklarujesz ze mlode osoby nie beda samochodem jezdzily, a potem
    wypadek spowoduje wlasnie mlodziak - trzeba doplacic do skladki,
    czy ubezpieczyciel ma prawo do regresu na odpowiedni procent
    odszkodowania ?

    J.

  • 38. Data: 2011-06-03 12:58:37
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Trup raczej niczego nie zwróci...

    Zwróci, zwróci. Za pośrednictwem spadkobierców.

  • 39. Data: 2011-06-03 13:02:03
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.06.2011 12:58, J.F. pisze:
> [...]
    > wypadek spowoduje wlasnie mlodziak - trzeba doplacic do skladki, czy
    > ubezpieczyciel ma prawo do regresu na odpowiedni procent odszkodowania ?

    To już nie jest zmartwienie poszkodowanego.

  • 40. Data: 2011-06-03 13:02:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > niezbywalne prawo do zachowku po rodzicach, czy jesli zmarl przed nimi, to

    Oczywiście że nici.