  • Data: 2013-06-23 16:33:16
    Temat: Re: Darujcie sobie internet z ORANGE.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 23 Jun 2013 16:20:11 +0200, Anerys napisał(a):

    > Następni klienci.

    Ale nastepni klienci tez beda chcieli transmitowac. Czyli trzeba
    wiecej lacz ..

    > A co do obecnych, to zrozumiałbym podwyżkę, gdyby
    > rzeczywiście wzrosły koszty. Ale NASK odpierniczył, że to nie od kosztów,
    > tylko by może wybić lamerię zapychającą lącza, albo może wyszli z założenia,

    No ale czy nie mial racji ?

    > No i straszak był...

    TP zalozyla wlasne serwery :-)

    > Gdyby tak od początku i konsekwentnie stosować ten straszak... ale co mi
    > gdybać, jeszcze mi łeb pęknie :P

    Na poczatku nie bylo potrzeby, na koncu nie bylo potrzeby, tylko przy
    okazji tych cennikow w srodku byla ..

    > A cwany klient już coś wymyśli. Przede wszystkim - zamawiał dajmy na to
    > 1Mbit i chce jeden megabit, a nie jakieś j..ne 4...
    > Acha... CIR 1/4? Dobra, znajdzie tylu, aby wysycić sam CIR, ja nie chcę
    > więcej, ja chcę CIR... Bolsze nie nada...

    No ale operator taki CIR sprzedal, to powinien go realizowac. I moze
    nawet realizowal. Tylko tam ten CIR byl jakos adekwatny do szybkosci
    lacza, w Polsce nie.

    > Mam, nie mam... jednak łącze poszło mi z pełną szybkością, wystarczy.
    > Ile wyjdzie, jak się wielu przyssie? Ja to wiem - i nie oczekuję od opa, że
    > wszyscy naraz nadal będą mieć 150

    No i o to cala dyskusja - ze "predkosc internetu" nie tak latwo
    zmierzyc ani okreslic.

    > Echh... a "moce przerobowe" przecież były... może to nasi politycy, którzy
    > muszą całemu światu udowodnić, jakim kto jest POjebem, a ten drugi PiS-dą,

    Za duzo polityki, a tu czysty biznes ;-)

    > To łapać za dupę jednego, drugiego, niech po prostu przestrzega ustalonych
    > zasad.

    Ale jakich ?
    UKE powinien zorganizowac w Warszawie centralny router dla duzych
    operatorow, z przymusowym uczestnictwem i wysokimi stawkami -
    zachecajacymi do robienia bezposrednich bramek :-)

    J.