eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !)Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 09 Oct 2014 21:38:14 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !)
    References: <5431090e$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0tit9$8g9$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <m0trjo$hog$1@node1.news.atman.pl>
    <5432993c$0$25084$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@p...pl.invalid>
    <5432a435$0$3180$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0uedk$pts$1@node2.news.atman.pl>
    <5433d66a$0$12623$65785112@news.neostrada.pl>
    <m11iol$bh6$1@speranza.aioe.org>
    <543687fc$0$10401$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <543687fc$0$10401$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 14
    Message-ID: <5436e428$0$18093$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1412883496 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18093 89.77.179.152:54138
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546548
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-09 15:05, Trybun pisze:

    > I nie do mnie zgłaszaj te uwagi bo teraz jeżdżę autem w
    > którym redukowanie biegu praktycznie niewiele daje. Ciągnie równo w
    > każdym zakresie obrotów.

    Ale jak auto ciągnie równo w całym zakresie obrotów (jak rozumiem chodzi
    o w miarę płaską charakterystykę momentu obrotowego w funkcji obrotów),
    to tym bardziej trzeba ostro redukować i cisnąć do odcięcia.

    Nie będziesz musiał redukować w takim co ma stałą moc w szerokim
    zakresie obrotów, ale wtedy takie auto im wyższe obroty to gorzej
    ciągnie, bo moment obrotowy ma maksimum szybko, a potem cały czas spada.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: