-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 09 Oct 2014 21:38:14 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !)
References: <5431090e$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>
<m0tit9$8g9$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<m0trjo$hog$1@node1.news.atman.pl>
<5432993c$0$25084$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@p...pl.invalid>
<5432a435$0$3180$65785112@news.neostrada.pl>
<m0uedk$pts$1@node2.news.atman.pl>
<5433d66a$0$12623$65785112@news.neostrada.pl>
<m11iol$bh6$1@speranza.aioe.org>
<543687fc$0$10401$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <543687fc$0$10401$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 14
Message-ID: <5436e428$0$18093$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1412883496 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18093 89.77.179.152:54138
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546548
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-10-09 15:05, Trybun pisze:
> I nie do mnie zgłaszaj te uwagi bo teraz jeżdżę autem w
> którym redukowanie biegu praktycznie niewiele daje. Ciągnie równo w
> każdym zakresie obrotów.
Ale jak auto ciągnie równo w całym zakresie obrotów (jak rozumiem chodzi
o w miarę płaską charakterystykę momentu obrotowego w funkcji obrotów),
to tym bardziej trzeba ostro redukować i cisnąć do odcięcia.
Nie będziesz musiał redukować w takim co ma stałą moc w szerokim
zakresie obrotów, ale wtedy takie auto im wyższe obroty to gorzej
ciągnie, bo moment obrotowy ma maksimum szybko, a potem cały czas spada.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.10.14 09:39 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=