  • 1. Data: 2011-12-29 23:58:40
    Temat: DVB-T NIEWYKORZYSTANE PASMO "PULS-2" skandal !!!
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    TV Puls dostało przydział na częstotliwość w MUX2 na 2 kanały, ten
    drugi (TVPuls2) od roku ciągle pokazuje obraz kontrolny! To jak to!
    TYYYYLE CIEKAWYCH stacji chciałoby otrzymać pasmo na MUX2 (dostępne
    już w całym kraju) a TVPuls sobie robi JAJA!
    JAKIE są reguły przyznawania częstotliwości nadawcom? MAFIJNE?
    Do KRRiTV - jak nie wiecie co zrobić z wolnym kanałem to oddajcie go
    TELEWIZJI TRWAM!

  • 2. Data: 2011-12-30 01:13:44
    Temat: Re: DVB-T NIEWYKORZYSTANE PASMO "PULS-2" skandal !!!
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2011-12-30 00:58, Terry Jonesty pisze:
    > TV Puls dostało przydział na częstotliwość w MUX2 na 2 kanały, ten
    > drugi (TVPuls2) od roku ciągle pokazuje obraz kontrolny!

    No nie od roku.

    > JAKIE są reguły przyznawania częstotliwości nadawcom? MAFIJNE?

    Tu nie chodzi o częstotliwość, a miejsce w multiplexie, ale fakt skandal.

    > Do KRRiTV - jak nie wiecie co zrobić z wolnym kanałem to oddajcie go
    > TELEWIZJI TRWAM!

    Wolałbym TVP Sport na przykład.

    Jingiel

  • 3. Data: 2011-12-30 08:04:44
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Jingiel napisał:
    > Wolałbym TVP Sport na przykład.

    A ja TVP Kultura albo TVP Historia, ale miejsce dla nich jest w MUX3
    (niestety - mały zasięg), zresztą w ogóle MUX2 jest nie dla TVP.

  • 4. Data: 2011-12-30 08:45:07
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > TYYYYLE CIEKAWYCH stacji chciałoby otrzymać pasmo na MUX2

    Na przykład jakich? ;-)

  • 5. Data: 2011-12-30 09:53:20
    Od: ToTylkoJa <m...@n...chce.spamu.poczta.fm>

    Bartłomiej Zieliński wrote:

    [ciach]
    > A ja TVP Kultura albo TVP Historia, ale miejsce dla nich jest w MUX3
    > (niestety - mały zasięg), zresztą w ogóle MUX2 jest nie dla TVP.
    Co prawda nie wiem na jakim MUX-ie ale dobieram TVP Historia oraz TVP
    kultura. To po co mają je dublować? (lokalizacja okolice wa-wy, może to coś
    wyjasni / zmieni)

    pozdrawiam MArek

  • 6. Data: 2011-12-30 10:25:57
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 30 Dec 2011 10:53:20 +0100, ToTylkoJa
    <m...@n...chce.spamu.poczta.fm> wrote:

> [...]
    >Co prawda nie wiem na jakim MUX-ie ale dobieram TVP Historia oraz TVP
    >kultura. To po co mają je dublować? (lokalizacja okolice wa-wy, może to coś

    bo Warszawka ma zawsze wszystko jako pierwsza!. Ty masz, ale w innych
    rejonach jest partyzantka, wiec miejce w mux-2 daloby np. tvp programu
    wogole, bo jest mux-2 (bez tvp) a mux-3/1 jeszcze nie ma! Ot, co

    Wg mnie to tez skandal. Powinno byc tak, ze to operator dostaje
    koncesje na nadawanie sygnalu. Kto przychodzi i placi ten wchodzi i
    rozsyla swoj program. Nie oplaca mu sie to biznesowo, to wychodzi i
    rozwiazuje umowe a w jego miejsce przychodzi inny. Powinno byc tak,
    jak tranponderami satelitarnymi.

    Oczywisci mux-1 powinien byc zapelniony z definicji wszystkimi
    analogowymi stacjami (obecni nadawcy). A pozostale zasady rynkowe.
    Kogo stac nadaje, kogo nie (i nie ma kontentu) to wynocha.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2011-12-30 12:38:37
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 30 Gru, 11:25, a...@p...pl wrote:
> [...]

    > rejonach jest partyzantka, wiec miejce w mux-2 daloby np. tvp programu
    > wogole, bo jest mux-2 (bez tvp) a mux-3/1 jeszcze nie ma! Ot, co

    To mogli by choćby tymczasowo zapełnić ten jeden kanał już w całej
    Polsce odbierany (na razie z niewiadomych przyczyn zapełniany przez TV
    Puls obrazem kontrolnym 24/7) np. TVP Historią - tak dla edukacji
    dzieci i młodzieży, jako pomocą naukową dla szkół.

> [...]
    > rozsyla swoj program. Nie oplaca mu sie to biznesowo, to wychodzi i
    > rozwiazuje umowe a w jego miejsce przychodzi inny.

    Jak widać Telewizji PULS opłaca się nadawać przez 24h na dobę 7 dni w
    tygodniu OBRAZ KONTROLNY,

    > Powinno byc tak, jak tranponderami satelitarnymi.

    TUTAJ widać mamy Łukaszenkowsko-Putinowskie zasady.

  • 8. Data: 2011-12-30 13:06:36
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    >Użytkownik "Terry Jonesty" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    >grup
    6g2000vbg.googlegroups.com...
    > TYYYYLE CIEKAWYCH stacji chciałoby otrzymać pasmo na MUX2 (dostępne

    Ciekawe, bo jakoś do konkursu na MUX1 tłoku nie było, a wybór był między
    jednym gniotem a drugim.
    W końcu wybrane zostały najbardziej ambitne stacje z tych, co startowały :-)

  • 9. Data: 2011-12-30 13:06:46
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 30-12-2011 o 11:25:57 <a...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > rozsyla swoj program. Nie oplaca mu sie to biznesowo, to wychodzi i
    > rozwiazuje umowe a w jego miejsce przychodzi inny. Powinno byc tak,

    Nie po to mamy tyle urzędów, żeby takie sprawy regulował jakiś wolny
    rynek... ;)

    > Oczywisci mux-1 powinien byc zapelniony z definicji wszystkimi
    > analogowymi stacjami (obecni nadawcy).

    Tak miało być ale TVP i nadawcy prywatni nie mogli się dogadać i oskarżali
    się wzajemnie o powodowanie opóźnień.

    --
    SW3
    ----

  • 10. Data: 2011-12-30 13:08:18
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Terry Jonesty" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    w jakim kraju żyjesz? obecne władze, krrit, politycy rządzący nie dopuszczą
    by Trwam weszła do multipleksów, choć patrząc obiektywnie - mogłaby ona
    pomóc w cyfryzacji bo zachęciłaby babcie na wsi do kupna dekodera dvb-t
    (moze nawet ojciec Dyrektor fundowalby boxy). Ale obecna władza chyba nie za
    bardzo się przejmuje babciami na wsi a tym bardziej nie chce by
    kontrpolityczna stacja rosła w znaczeniu w społeczeństwe (jeszcze by ludzie
    nie daj Bóg zobaczyli prawdziwy marsz niepodległości i przestali ogladac
    tvn...) stąd przez najbliższe 4 lata Trwam na pewno nie znajdzie się w
    multipleksach a na Puls 2 poczekamy może jeszcze z rok - jak biznsowi
    zacznie się opłacać producja programow specjalnie dla multipleksów...