  • 11. Data: 2011-12-30 13:10:36
    Temat: Re: DVB-T NIEWYKORZYSTANE PASMO "PULS-2" skandal !!!
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 30 Gru, 14:06, "Ktos" <k...@n...net> wrote:
> [...]
    6g2000vbg.googlegroups.com...

    > Ciekawe, bo jako do konkursu na  MUX1 t oku nie by o, a wyb r by mi dzy
    > jednym gniotem a drugim.
    > W ko cu wybrane zosta y najbardziej ambitne stacje z tych, co startowa y :-)

    ...czyli OBRAZ KONTROLNY?

  • 12. Data: 2011-12-30 13:56:54
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > To mogli by choćby tymczasowo zapełnić ten jeden kanał już
    > w całej
    > Polsce odbierany (na razie z niewiadomych przyczyn
    > zapełniany przez TV
    > Puls obrazem kontrolnym 24/7) np. TVP Historią - tak dla
    > edukacji
    > dzieci i młodzieży, jako pomocą naukową dla szkół.

    Przepraszam, ale czy Ty dajesz innym pojeździć swoim autem
    jak go akurat nie używasz? Bo to mniej więcej tak samo
    wygląda. Puls zapłacił za pasmo i jak go stać to puszcza
    sobie obraz kontrolny :-).
    Oczywiście ja też uważam to raz że za głupotę, a dwa za
    wyjątkowo wkurzającą rzecz :-). Pociesz się że na satelicie
    są dziesiątki takich "kanałów" :-)

    > Jak widać Telewizji PULS opłaca się nadawać przez 24h na
    > dobę 7 dni w
    > tygodniu OBRAZ KONTROLNY

    Ja myślę że oni pochopnie kupili pasma na dwa programy i nie
    bardzo mają pomysł na ramówkę tego drugiego. MZ Puls to
    jeden z większych chłamów, dlatego nie bardzo widzę następny
    ich program, skoro nawet tego pierwszego nie są w stanie
    wypełnić czymś w miarę atrakcyjnym. Nie zdziwię się jak
    niedługo sprzedadzą ten drugi :-)

  • 13. Data: 2011-12-30 13:57:28
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > ...czyli OBRAZ KONTROLNY?

    Ale chociaz nie klamia ;-)))

  • 14. Data: 2011-12-30 13:58:54
    Od: Mario123 <b...@o...pl>

    W dniu 2011-12-30 14:08, sensei pisze:
    > (moze nawet ojciec Dyrektor fundowalby boxy)

    Niech będzie pochwalony
    Taak...ojciec" dyrektor już funduje dekodery satelitarne:

    "Przypominamy, iż zamówienia na odbiorniki satelitarne
    do odbioru TV TRWAM można kierować pod adresem:
    Fundacja Lux Veritatis we Wrocławiu
    Oddział w Toruniu
    87-100 Toruń, ul. św. Józefa 23/35,
    numer faxu: 0-56/ 610-81-54
    tel. 0-56/ 610-82-11
    oraz 0-56/ 610-82-12

    Konto:
    Bank Pocztowy S.A. Oddział w Toruniu
    Nr 92 13201120 2585 4660 2000 0001

    Cena zestawu- 355 PLN.
    Cena odbiornika cyfrowego ARIVA 100E- 295 PLN.
    Zamówienie realizujemy sukcesywnie według kolejności zgłoszeń."

    Jestem pewny że "zafunduje" boxy do dvb-t w podobny sposób.
    Mariusz

  • 15. Data: 2011-12-30 13:59:33
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Oczywiście ja też uważam to raz że za głupotę, a dwa za wyjątkowo
    > wkurzającą rzecz :-). Pociesz się że na satelicie są dziesiątki takich

    jednak jest to wyjątkowo idiotyczne puszczać pasy i płacić za nie, ja na
    miejscu PULS do czasu wyprodukowania PULS2 puszczałbym PULS+1 z
    przesunięciem godzinnym jak TVN+1 - przynajmniej mieliby darmową reklamę
    PULS zamiast pasów a i ludzie nie utyskiwaliby na pasy (mozna by dodac napis
    ze emisja testowa puls+1 do czasu wlaczenia puls2)

  • 16. Data: 2011-12-30 14:00:11
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > (moze nawet ojciec Dyrektor fundowalby boxy).

    Tak samo jak tunery sat ;-))). Sprzedawał badziewie FTA za
    cenę przyzwoitych tunerów:-)

    > ...na Puls 2 poczekamy może jeszcze z rok - jak biznsowi
    > zacznie się opłacać producja programow specjalnie dla
    > multipleksów...

    Na czym polega produkcja programu specjalnie dla
    multipleksu? ;-)

  • 17. Data: 2011-12-30 14:01:31
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "sensei" napisał w wiadomości grup

    > i ludzie nie utyskiwaliby na pasy
    A co te pasy ludziom przeszkadzają? Mi nie przeszkadzają a Tobie?

  • 18. Data: 2011-12-30 14:29:00
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Mario123 <b...@o...pl> wrote:

    > Cena zestawu- 355 PLN.
    > Cena odbiornika cyfrowego ARIVA 100E- 295 PLN.
    > Zamówienie realizujemy sukcesywnie według kolejności zgłoszeń."
    >
    > Jestem pewny że "zafunduje" boxy do dvb-t w podobny sposób.

    Przez pewien czas set-top boksy TVT były najtańszymi odbiornikami DVB-S na
    polskim rynku :-) Niektórzy kupowali je dla zupełnie innych programów ;P

  • 19. Data: 2011-12-30 14:58:54
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 30 Gru, 14:56, "Robert_J" <d...@g...pl> wrote:

    > Przepraszam, ale czy Ty dajesz innym pojeździć swoim autem
    > jak go akurat nie używasz? Bo to mniej więcej tak samo
    > wygląda. Puls zapłacił za pasmo i jak go stać to puszcza
    > sobie obraz kontrolny :-).

    To jest zła analogia - raz, że samochodów są miliony a kanałów
    dostępnych w całym kraju... KILKA,
    dwa, że jakiś tam samochód to rzeczywiście prywatna sprawa jakiegoś
    tam człowieka - a kanał OGÓLNOPOLSKI to sprawa CAŁEGO SPOŁECZEŃSTWA,
    trzy samochód to może mieć każdy - a kanał w MUX2 hę... no właśnie
    KTO? "pierwsi po Bogu"?

    Taki biznes w skali MAKRO to już NIE PRYWATA,
    nawet w skali mikro - np. w Niemczech jest takie prawo własności, że
    żadna własność nie jest w 100% prywatna, jeśli właściciel rozporządza
    nią NIEGOSPODARNIE to może zostać jej pozbawiony - własność to
    POWIERZENIE przez społeczeństwo ludziom ODPOWIEDZIALNYM danych środków
    aby ci wybrańcy zrobili z tym coś SENSOWNEGO.

  • 20. Data: 2011-12-30 17:00:18
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Ktos napisał:
    > W końcu wybrane zostały najbardziej ambitne stacje z tych, co startowały

    _najbardziej_? ;-)