    From: Terry Jonesty <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: DVB-T NIEWYKORZYSTANE PASMO "PULS-2" skandal !!!
    Date: Fri, 30 Dec 2011 04:38:37 -0800 (PST)

    On 30 Gru, 11:25, a...@p...pl wrote:
    > On Fri, 30 Dec 2011 10:53:20 +0100, ToTylkoJa

    > bo Warszawka ma zawsze wszystko jako pierwsza!. Ty masz, ale w innych
    > rejonach jest partyzantka, wiec miejce w mux-2 daloby np. tvp programu
    > wogole, bo jest mux-2 (bez tvp) a mux-3/1 jeszcze nie ma! Ot, co

    To mogli by choćby tymczasowo zapełnić ten jeden kanał już w całej
    Polsce odbierany (na razie z niewiadomych przyczyn zapełniany przez TV
    Puls obrazem kontrolnym 24/7) np. TVP Historią - tak dla edukacji
    dzieci i młodzieży, jako pomocą naukową dla szkół.

    > Wg mnie to tez skandal. Powinno byc tak, ze to operator dostaje
    > koncesje na nadawanie sygnalu. Kto przychodzi i placi ten wchodzi i
    > rozsyla swoj program. Nie oplaca mu sie to biznesowo, to wychodzi i
    > rozwiazuje umowe a w jego miejsce przychodzi inny.

    Jak widać Telewizji PULS opłaca się nadawać przez 24h na dobę 7 dni w
    tygodniu OBRAZ KONTROLNY,

    > Powinno byc tak, jak tranponderami satelitarnymi.

    TUTAJ widać mamy Łukaszenkowsko-Putinowskie zasady.