  • 1. Data: 2011-12-28 23:37:54
    Temat: Gamcia przeprowadź reformy na sdtv albo ustąmp
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam kolegów
    Obecna forma sdtv.pl moim zdaniem wyczerpała się
    Gamcia jako Admin nic nie robi
    forum jest tylko dla wtajemniczonych
    Gdzie stare czasy sdtv
    Aby sdtv wróciło do świetności
    wystarczy nie wiele
    Gamcia wzywam cię jako user z 10 letnią praktyką w internecie
    który przeżył tak wiele do reform na forum
    A oto co ma się stać
    Co do serwisu serwis jest nie potrzebny jest to inwestycja droga potrzebni
    są ludzie i fundusze
    Natomiast wzywam do następujących reform
    1- wznowienie rejestracji forum ma być w 2 częściach
    1 cześć dla wszystkich
    2 cześć taka jaka jest
    2 - wybrać moderatorów
    3 - IRC dla wszystkich a nie tylko dla wybrańców
    Czyli forum dla wszystkich a nie dla wybrańców

    Jeśli jednak nie zgadzasz się na zmiany ustąp i daj miejsce dla innych
    Jeśli nie będzie zmian na forum to zakładam forum o nazwie
    sdtv........pl i was zaskoczę was
    232 userów osiągnę w miesiąc
    ale wtedy będzie koniec sdtv.pl

    Jestem otwarty mogę wam pomóż w tworzeniu forum sdtv.pl
    Jestem do waszej dyspozycji
    Jak mnie znaleś sami wiecie

    P. S
    odpowiadam tylko na kulturalne wypowiedzi
    Wszelkie kłótnie pogróżki itd nie odpowiadam nie interesuje mnie to
    Gdyż każdy ma prawo do swojego zdania

  • 2. Data: 2011-12-29 07:03:14
    Od: "sdtv.pl" <a...@g...com>

    On 29 Gru, 00:37, "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > odpowiadam tylko na kulturalne wypowiedzi
    > Wszelkie  kłótnie pogróżki  itd    nie odpowiadam  nie interesuje  mnie to

    Jacku. Forum i Portal SDTV.pl w formule, którą pamiętasz sprzed kilku
    lub kilkunastu lat, już od dawna nie istnieje. Adres należy w tej
    chwili do prywatnej osoby, która ma pełne prawo do ograniczania
    dostępu do treści historycznych znajdujących się pod tym adresem,
    nawet w sytuacji gdy forum już dawno "umarło", a portalu nie ma komu
    prowadzić. Właściciel w/w adresu nie ma obowiązku do jakiegoś
    spektakularnego wskrzeszania historii. Nic Go do tego nie
    zobowiązuje.
    Informujemy Cię Jacku, że znak SDTV nie jest nigdzie zastrzeżony. W
    związku z tym, publicznie, wyrażamy zgodę na użycie nazwy SDTV na
    Twoim nowym forum, kanale irc, facebooku, twitterze i naszejklasie...
    Załóż. Prowadź. I daj nam święty spokój. Życzymy powodzenia. Z
    ciekawością będziemy śledzić Twój nowy projekt. Zapewniamy, że nigdy
    nie będziemy sobie rościć praw do tego znaku w stosunku do Twojej
    osoby.
    Pozdrawiam
    Arcio

  • 3. Data: 2011-12-29 14:21:48
    Temat: Dziś rusza nowe forum http://sdtv.phorum.pl
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl>

    Dziś rusza nowe forum
    http://sdtv.phorum.pl
    Zapraszam serdecznie
    Jest również irc
    serwer
    ircx.net.pl - losowy serwer
    - - wroclaw.ircx.net.pl 6667;7000
    - - poznan.ircx.net.pl 6667;7000

    kanał
    #sdtv
    Zapraszam serdecznie

  • 4. Data: 2011-12-29 14:30:48
    Od: "sdtv-admin" <s...@W...gazeta.pl>

    Jacek Buda <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > P. S
    > odpowiadam tylko na kulturalne wypowiedzi
    > Wszelkie kłótnie pogróżki itd nie odpowiadam nie interesuje mnie to

    Witam,

    odpowiem krotko:

    Oglaszam wszem i wobec:

    "niechcem ale muszem"

    10 przykazan dla ciebie:

    1.Nie zycze sobie bys sie ze mna kontaktowal w obojetnie jaki sposob.
    2.Zabraniam takze uzywania mojego nicka w twych wypowiedziach.
    Obojetnie gdzie sie pojawia!
    3.Nie jestes moim kolega i nigy nie bedziesz.
    4.Jak zauwazyles jest to forum prywatne, wiec ja sam wybieram kto ma miec
    dostep, a kto nie.
    5.Nasz kanal na ircu jest takze tylko dla wybranych, wiec nie dla
    ciebie.
    6.Nie bedzie dla ciebie zadnych reform.
    7.Nie bedzie zadnych promocji, zmian, itp rzeczy.
    8.Zycze ci powodzenia na nowej drodze zycia
    9.Po prostu zniknij z miejsca gdzie ja i moi koledzy sie znajdujemy.
    10.Koniec & Amen

    "ustąmp"---> skad wyrwales to slowo:)

    Pozdrawiam zegnam na zawsze.

    Niedouslyszenia

    SDTV

  • 5. Data: 2011-12-29 14:40:21
    Temat: 1 pytanie
    Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl>

    1 pytanie
    czy http://sdtv.phorum.pl/ może być czynne

  • 6. Data: 2011-12-29 18:23:10
    Od: ".oOo.oOo.oOo." <...@...c>

    W dniu 29-12-2011 15:30, sdtv-admin pisze:

    > 1.Nie zycze sobie bys sie ze mna kontaktowal w obojetnie jaki sposob.

    a kto to w ogole jest i co mu chodzi?

  • 7. Data: 2011-12-29 19:03:32
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2011-12-29 19:23, .oOo.oOo.oOo. pisze:

    > a kto to w ogole jest i co mu chodzi?

    Jakis wioskowy przyglup.

  • 8. Data: 2011-12-30 07:25:47
    Temat: Re: 1 pytanie
    Od: "sdtv.pl" <a...@g...com>

    On 29 Gru, 15:40, "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> wrote:
    > 1 pytanie
    > czy  http://sdtv.phorum.pl/ może być czynne
    >
    > --

    Tak może.

  • 9. Data: 2012-01-06 21:00:22
    Temat: Gorąco Zapraszam
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl>

    Gorąco zapraszam na forum
    http://sdtv.phorum.pl/index.php

  • 10. Data: 2012-01-06 21:23:05
    Temat: Re: Gorąco Zapraszam
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Buda" napisał w wiadomości grup

    > Gorąco zapraszam na forum

    A co to forum, skoro bez rejestracji nie można nawet przeczytać postów? Po
    cholerę zapraszasz jak to takie ściśle tajne. Zresztą i tak tam pusto. Nikt
    nie pisze.

    JS