  • Data: 2009-09-24 09:37:26
    Temat: Re: DVB-T
    Od: "Harrison Bergeron" <b...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trochę już się gubię, czy to znaczy że jeżeli mam w kompie tuner DVB-S2
    > (TechniSat SkyStar HD2) i moduł CI (używany do C+) to to nie będzie
    > działać w tym systemie kodowania?

    To zależy. Na razie nie można tego jednoznacznie stwierdzić
    na których modułach karta będzie działać. Jak tylko pojawią się
    karty kodowe w sprzedaży ta opcja zostanie przez użytkowników
    przetestowana.
    Jeśli posiadasz moduł, ten co cyfra go daje swoim abonentom,
    w nim karta Digital TVP nie będzie działać, bo to inne systemy
    kodowania - cyfra używa MediaGuard, a tvp NDS.

    Uniwersalne moduły dekodujące, czyli takie do których można
    wgrywać nowe oprogramowanie (firmware) w celu ulepszenia
    bądź zmiany, przystosowania ich do innych systemów kodowania,
    być może będą współpracować poprawnie z kartą Digital TVP.
    Albo i nie.
    Byłoby dobrze, gdyby taki firmware jednak się pojawił,
    gdyż w przeciwnym razie byłaby to bardzo zła wiadomość
    dla wszystkich, którzy już posiadają odbiorniki DVB-S2
    producentów niezależnych.

    Pozdrawiam
    H.B.