  • Data: 2009-09-29 22:29:56
    Temat: Re: DVB-T
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Sep 2009, Jerzy Pastusiak wrote:
    | Aktualnie w Szczecinie, z tego transpondera mam sygnal ~6dB nizszy, niz ze
    | wszystkich innych transponderow Astry (moze podstroja wiazke - footprint).
    |
    | Czyli, zeby miec ta sama jakosc sygnalu jak przy antenie 60cm,
    | musze postawic 120cm. FEC=5/6 dalsze 1-2dB, chmurki ~2-3dB.

    Podstroili wiazke.

    Udalo mi sie zlapac transponder (TVP HD) na antenie kempingowej 35cm.
    http://hollex.pl/index.php?page=prod&kat=20&id=762

    Konwerter Inverto Black Ultra Twin; F = 0,2dB. Odbiornik DM 800.

    http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/test/hd_A
    1_35.gif

    Jak widac SNR = 10,8db. Okolo 1,5 dB powyzej progu odbioru, wiec
    BER oczywiscie 0.

    Pzdr.J.P.