  • Data: 2009-09-24 22:24:58
    Temat: Re: DVB-T
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Serdecznie.

    On Fri, 18 Sep 2009, Jan Kowalski wrote:

    | Bujda na resorach.
    | Bez karty NDS nie ma mowy o nagrywaniu rozkodowanego strumienia. A jeśli
    | odbiornik nie wie jak gadać z kartą NDS to dupa, chyba że użyje się modułu
    | dostępu NDS+kartę. I dopiero w takich okolicznościach można mniemać że będzie
    | możliwe nagrywanie, ale goły tuner bez karty czy modułu na pewno nie nagra
    | rozkodowanego strumienia.

    Nie bardzo rozumie twoje problemy.

    "wypasiony tuner" to wg. mnie odbiornik ktory ma albo modul
    "CI+" (zalecany przez TVP - strona 445 podstrona 4 telegazety),
    albo odbiorniki emulujace skutecznie czytnik NDS Videoguard,
    np. DM8000.

    Nie wiem skad Ci wpadlo do glowy, ze tuner z dyskiem, BEZ KARTY,
    moze nagrywać rozkodowany strumien. Jest to chyba zupelnie oczywiste.

    Wiesz, czasem stosuje sie rozna sztuczki, zeby uniemozliwic
    uzytkownikowi dostep do nagranego materialu (VOD, nagrywarki),
    a czasem mozna bylo nagrywac material zakodowany i rozkodowac
    "post factum".

    Pzdr.J.P.